czwartek, 31 stycznia 2013

Podusie i misie :)

Witam :)

Wpadłam tak szybciutko pochwalić się jakie sobie
nareszcie uszyłam podusie na krzesła w kuchni :)


Trochę mocniej je wypchałam przez co się trochę 
skróciły, no ale ważne, że dupka ma miękko :))


Chciałam się też zapytać, czy nie szuka ktoś może prezentu na Walentynki,
bo te oto misie:


wystawiłam dzisiaj w czasie drzemki małej na
ale od razu zostały sprzedane! :)
Strasznie się z tego cieszę, bo nie dość, że się to komuś spodobało,
to jeszcze zechciał to mieć, a to daje kopa do
dalszego działania :)
W planie mam teraz kotki i też wystawię je na sprzedaż -
trzeba jakoś zarobić na materiały, aby dalej robić to,
co sprawia mi tyle radości... ;)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie! :)

14 komentarzy:

  1. śliczne misiaki, nie dziwię się, że od razu zostały sprzedane...gratuluję klientów :)
    podusia na krzesło też się słodko prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się dziwić. Są przecież takie słodkie, że nie mogą się nie podobać. Poduszki super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki sa ekstra! Gratuluję udanej sprzedaży, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. I krzesło i podusia sliczna:)O pupke trzeba dbac:) Gratuluje sprzedazy, to na pewno ogromnie cieszy:) Ja Kochana nigdy nawet wykroju tildy nie widziałam, ale musze chyba zaczac nauke, bo to takie cudne przytulanki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szyjątka :)))
    misie bardzo lubię :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki na krzeselka sa przesliczne :) Sliczny material znalazlas :) I ladnie Ci wyszly :) Misie slodziutkie :)i fajnie ,ze sprzedalas je :) Zapewne spodobaja sie obdarowanej osobce :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cuuudneee te misie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. misie są przecudne, a poduszeczki na krzesła pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe podusie na krzesła no a misie musiały się sprzedać są urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane te misie ;) poduszki też bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko śliczne:) cieszę sięże dołączyłaś do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poducha przesłodka,a misiaki tak cudne,że wcale się nie dziwię,że od razu znalazły nowy domek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...