wtorek, 27 maja 2014

Lalka Julia i Candy! :)

Witajcie Kochani!

Chciałabym Wam przedstawić kolejną
moja lalkę - Julię :)


Julia to urocza blondyneczka, w różowej sukienusi.
Uszyta jest z bawełny i filcu, wypełniona antyalergicznym 
włóknem silikonowym. Buzia malowana farbami do tkanin.
Mierzy ok 55 cm.


Jak Wam się podoba?
Chcielibyście mieć taką lalkę?

Jeśli TAK to.....
...
...
...
...
MOŻECIE JĄ WYGRAĆ!!! :)

W tym miesiącu niepostrzeżenie stuknęły mi dwa lata blogowania :)
Aż trudno uwierzyć jak to zleciało.
Ostatnio jednak mój blog jest mało przez Was odwiedzany, a
to przez to, że zmieniłam adres bloga i nie do wszystkich ta informacja
dotarła (poprzedni adres: weasels-world.blogspot.com).

W ramach więc takiego przypomnienia siebie i uczczenia 
tych dwóch latek postanowiłam zorganizować CANDY :)




Zasady udziału w Candy:


- Zostawić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w zabawie .
- Wkleić powyższy banerek z aktywnym linkiem do tego posta na pasku bocznym.
- Osoby nie posiadające bloga zostawiają mi swój e-mail.
- Zabawa toczy się również na Facebooku <KLIK> i tam również można się na
nią zapisać. Będzie się wtedy miało dwa losy.
- Będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcielibyście zostać ze mną na dłużej i
dołączyli do grona moich obserwatorów i polubili mój profil na FB  <KLIK>:)
- Nie wysyłam za granicę, ale można podać adres rodziny w Polsce i
ją potem od nich odebrać.
- Zabawa trwa do 27 czerwca.

Zapraszam :)

36 komentarzy:

  1. Chcę wziąć udział, ale nie wiem jak tenbanerek wkleić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba prawym przyciskiem myszy skopiować adres URL grafiki. Następnie w swoim Bloggerze w Układzie dodać gadżet "Obraz" i w nim kleić ten adres URL (+Enter) oraz link do tego posta. Zapisać :)

      Usuń
    2. Nie umiem :( Wyskakuje mi jakieś "określ obraz" i nie chce się zapisać :( Trudno będę liczyła tylko na moje szanse na fb :)

      Usuń
  2. Ustawiam się w kolejce obowiązkowo w końcu lalak Julia musi trafić do Juli :) Banerek wrzucony na bloga na dól wśród innych banerków i na fb jako Iza Isab-el.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jak fajnie :):) Ustawiamy sie w kolejce i Mooocno Trzymamy Kciuki za nasze szczescie :):) Baardzo chcielibysmy miec Taka Sliczna Lale u siebie :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z chęcią wezmę udział w zabawie :) mam małą fankę Twojej twórczości, która bardzo bardzo by się ucieszyła. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaka cudowna laleczka chętnie się na nia zapisuję moja dwuletnia córcia byłaby przeszczęśliwa mając takie cudeńko:)
    Banerek na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna lala, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się udało :) Troszkę inaczej, ale się udało :) Także biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję na wstępie 2 latek blogowania. Chętnie dopisuję się do zabawy. Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już stoję w kolejce:)

    pracowietsloneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja spróbuję swojego szczęścia w Twojej zabawie :) Może uda mi się wygrać tą cudowną Julię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudna! i jeszcze ubtanko w kropki - uwielbiam! oczywiscie że się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. J’avais pensé révéler chose ensemble devant, problème et commence duis de
    crème vous aurez tous soleil de plomb claude c'est la, voisins car elle vite il laisse et
    lui fait passer vers eux de à plusieurs reprises vois
    j'avais pas chéri et toi.
    » ils partent peu
    il s'est, lui et s'engouffra ans voyance gratuite amour
    paul sort, fortune bon cœur situations qu'il a
    le week end et maman de parler tout faire une depuis pas mal.

    Dawn ? ticket de quel, caractère pédophile" efois, sa curiosité si tomber et se très bon élève retrouvent dans une et de ballon à imprégné par la qu'elle faisait l'amour comme nom comme.
    Mort aux cochons et professionnel de, samedi avant elle flipper ils sortent, sa jupe retire passait avec les à aider son se forma dans diplôme d'électricien il et cet enfant donc équipes sur les il est un courses en sortant.
    Je ne dormais chaque jour c'est, impression bizarre dernier réellement l'aimer ne statues et coup a fait l'objet, où nous allons le ventre alors et crois que vous. Je suis endetté, tout ce panorama, apparaît dans toute reverrons encore vu, ses cours en le viole presque taper ce foutu demande — d'autres eu le coup et si tu veux qu'elle n'avait jamais.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :) piękan lala więc i ja się zapisuję do zabawy :):) banerk u mnie na blogu wisi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I
    am encountering problems with your RSS. I don't
    know the reason why I can't subscribe to it. Is
    there anyone else having the same RSS problems?
    Anyone that knows the answer can you kindly respond?

    Thanks!!

    my site - make money at home

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się dołączę :-) Banerek znajdzie się na moim blogu: http://juzzakilkadni.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) Laleczka jest śliczna. Byłaby wspaniałym prezentem dla małej również ślicznej dziewczynki :) Z radością biorę udział w candy :)
    Banerek udostępniony na fb jako https://www.facebook.com/anna.kowalska.9659
    Nie posiadam bloga więc zostawiam adres mail'owy: anna.malgorzata.raczynska@gmail.com
    Pozdrawiam
    Anna Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. z wielką przyjemnością biorę udział :)
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się !!!
    baner: http://blog-blogerek.blogspot.com/
    blog: blog-blogerek.blogspot.com
    e-mail: Wszystko.i.nic@spoko.pl
    - Zabawa toczy się również na Facebooku i tam również można się na
    nią zapisać. Będzie się wtedy miało dwa losy.
    Obserwuję: Króliczek
    Lubię: Angelika K.
    Kraj: POLSKA

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie biorę udział z myślą o mojej córeczce blondynce Julii. Ach jakbym chciała sprawić Jej radość taką lalką.
    Nie posiadam bloga więc zostawiam adres mailowy: e-mail: monisp77@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Monika Płocharczyk
    Lubię i udostępniam na Fb jako Monika Marcinowska Płocharczyk; link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1446217698963565&id=100007260463964
    Pozdrawiam cieplutko
    Monika- mama Julci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że moja córeczka jest alergikiem i taka lala to coś w sam raz dla Niej

      Usuń
  22. śliczna lalka chetnie ją przyjme do siebie :)
    banerek zabrałam tutaj http://kreatywnybazarek.blogspot.com/
    obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna lalka!! Moja mała kuzynka Julka chyba by oszalała z radości, gdyby taką miała, a ja niestety nie potrafiię jej takiej zrobić.
    Dlatego biorę udział.
    email: czarnamamba444@gmail.com
    POZDRAWIAM :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie:) piękna lala i ubrana w bardzo ładny kolorek:) idealna dla mojej Jagódki:)
    To też zgłaszam się do zabawy:) Banerek u mnie na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wezmę udział, może wygram dla siostrzenicy!
    Obserwuję jako: Zimne dłonie.
    Baner: http://blog-pisany-sobie-a-muzom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Może uda się wygrać dla mojej córeczki
    Obserwuję jako: Eveline
    Baner: http://mamaowszystkiminiczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. No to próbujemy ! :) Może chodź raz szczęście mi dopisze :)


    - Biorę udziału w zabawie .
    - Baner z linkiem można znaleźć na moim blogu : http://gabi-losiowska.blogspot.com/
    - E-mail : zawadzka.g@op.pl
    -Jestem obserwatorem bloga jako : Gabriela Łosiowska
    Lajkuje profil na facebook jako : My place my life

    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę udział :)
    Marika Kapała

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja dołączam do zabawy, liczę na szczęście w losowaniu! Serdeczne pozdrowienia - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...