środa, 12 grudnia 2012

Szybkie Candy Noworoczne!

Ledwo jedno Candy się skończyło a ja już ogłaszam drugie :)

Wpadłam na pomysł tego Candy całkiem spontanicznie, kiedy kupowałam 
sobie kalendarz na nowy rok 2013. Tak mi się on spodobał, że
wzięłam drugi specjalnie dla Was :)
A dlaczego on jest taki fajny?
Bo jest mały, taki do torebki no i jest w.............. SOWY! :)
Wiem, że wiele osób lubi ten popularny motyw i
nie dziwota,bo jest świetny, tak więc taki oto kalendarzyk (format B6) 
można wygrać w moim Szybkim Candy Noworocznym:


Tak wygląda w środku:




A do niego dołączam jeszcze mojego misiaczka! :)
(kolor wstążeczki może być inny, lub może mieć na szyi naszyjnik lub krawat
na wzór misiaczków, które zrobiłam dla mojej Lenki)




Zasady takie jak poprzednio (Ctrl+C, Ctrl+V):
- komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie;
- podlinkowany banerek na swoim pasu bocznym;
- osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie
swojego adresu email;
- miło mi będzie, jeśli dołączycie do obserwujących,
ale to nie jest obowiązkowe;
- miło mi będzie jeśli polubicie mój profil na facebooku <KLIK>,
ale to również nie jest obowiązkowe.

Zapisy do 31 grudnia, a wyniki w pierwszy dzień Nowego Roku!



Możecie również w komentarzach napisać, czy robicie sobie 
noworoczne postanowienia i czy któreś udało Wam się spełnić. 
Ja kiedyś robiłam sobie takie postanowienia, ale z ich dotrzymaniem 
było kiepsko. Teraz raczej tego nie robię. Może teraz postanowię
sobie coś, co sprawi mi przyjemność, np nauczę się jakiejś nowej techniki
i rozwinę swoje twórcze możliwość? :)

Serdecznie zapraszam na Szybkie Candy Noworoczne! :)

120 komentarzy:

  1. No to zapisuję się, może tym razem się uda.
    Co do postanowień noworocznych- już ich nie robię bo na postanowieniu się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapiszę :)
    Takie śliczne rzeczy :)
    Postanowienia? To nie dla mnie :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się;))
    Dodałam baner i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się piszę :) Postanowienie miałam jedno "nie robić postanowień" i tego się trzymam więc się spełniło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. próbuję jeszcze raz, tym razem może szczęście będzie mi sprzyjać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Postanowienia hmm kiedys tak a teraz too raczej juz nie.Sliczny notesik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się:)
    Baner na http://mojewyrobymodelinowe.blogspot.com/
    Fajny ten misio:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki prześliczny ten misiu, uwielbiam takie tildowe misie, a nie mam maszyny i nie mam jak uszyć :-( Miałabym misia dla synka, a cudny kalendarz w sówki dla siebie :-) Kalendarza jeszcze nie mam, także na pewno przydałby mi się :-)
    U mnie z dotrzymywaniem postanowień noworocznych bywało różnie, więc raczej nic nie postanawiam, lecz mam różne przemyślenia o tym co było i może będzie, tak sobie raczej dumam niż postanawiam. Nieraz coś zakładam, że dobrze by było gdyby tak zrobić :-)
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem:) Może tym razem cudna maszyna losująca wylosuje moje zgłoszenie:) Pozdrawiam:) No to wsztrzymam się na razie z kupnem kalendarza:)

    isza

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj właśnie szukałam kalendarzyka takiego małego i ślicznego:) ale oczywiście nie znalazłam, to może taki wygram:) zapisuję się oczywiście. Noworocznych postanowień nie mam, ponieważ zawzięłam się wcześniej bo już od listopada i jestem na diecie, którą planowałam:) na razie ładnie mi idzie i oby tak dalej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. może i tym razem mi się poszczęści :)

    och u mnie z postanowieniami też ciężko było, dlatego... odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że się zapisuję. Nie udało mi się w poprzednim candy. Może teraz los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja się zapisuję :))) ostatnio mi szczęście dopisuje może jeszcze dobra passa trwa???

    dostałam kalendarz na Mikołaja ale go dałam sąsiadce bo ona chciała a ja stwierdziłam że moge się bez niego obejść ale szykują się zmiany od stycznia jak wypali... to kalendarz będzie mi niezbędny :)))

    pozdrawiam ciepło

    mła dla Lenki

    OdpowiedzUsuń
  15. nie liczę na cud, ale spróbować zawsze warto!
    dodałam baner (www.katherineejuliet.blogspot.com) i obserwuję jako katherine :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kalendarz w sowy ma już miejsce w mojej torebce :) więc czekamy na wyniki

    A postanowienia - cóż robię - czasem na postanowieniu się jednak kończy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowny kalendarzyk :)
    I ja się zapiszę po cudeńko, banerek i obserwator jako corelay.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się.
    Obserwuję jako mai.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się do kolejki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Mithra ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Aleksandra Modelingowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się na te cudne słodkości :)
    W tym roku zrobię sobie listę postanowień... ale co z tego wyjdzie to nie wiem :)

    Banerek jest tutaj: http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam ,cudownosci rozdajesz stane po nie i ja.jak mozna oczywiscie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo! Misiek kochaaaany! A kalendarz, cóż... Sowi ;)

    Postanowienia noworoczne... Nigdy nie robię, bo zawsze mam w głowie i tak kilka dewiz, którymi ogólnie staram się kierować, może napisze tak - ciągle się rozwijać, szczególnie w temacie rękodzieła, ciągle się uczyć i dawać moim najukochańszym ludziom na ziemi jak najwięcej z siebie, uśmiechać się do nieznajomych, bo taki uśmiech, drobna uprzejmość potrafi rozświetlić czasem nawet najczarniejszy dzień - i.. Myślę, że choć częściowo te całożyciowe postanowienia spełniam :)

    A mój mail to emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział:D

    Aż żal nie skorzystać :DD

    http://youmustbebeautyfull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejny raz ustawiam się w kolejce!!
    poprzednia niespodzianka doszła dzisiaj!! dziękuję! wszystko jest piękne! zrobiłam już zdjęcia i będę się chwalić na swoim blogu!! :):)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. ustawiam się w tej kolejce :)
    mój email to szaleniuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja chciałabym Cię zaprosić do ogłoszenia swojego konkursu tutaj: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się, bo kocham tego misia i kalendarz :3
    Blog: sparkling-miniatures.blogspot.com
    Obserwuję ale niestety profilu nie polubię gdyż nie mam facebooka ;/
    Pozdrawiam serdecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Kalendarz przecudny w moje ulubione ostatnio sówki :)i miś przepiękny :)zatem ustawiam się w kolejce...a nuż szczęście mi dopisze :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście biorę udział :) Misiek jest boski!
    Baner już jest, dołączam do obserwujących i zapraszam na mojego bloga:

    http://ewulaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się :)
    Dodałam baner na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się! Te sówki są cuuudowne 8)

    akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. z chęcią dołączę do zabawy:)
    jurdys88@gmail.com
    polubiłam na Fb: Edyta Jurdyla

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się jak najbardziej:) A postanowień nie robię już od dawna bo nigdy nie udało mi się ich dotrzymać;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Sówki śliczne. Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się również :D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w konkursie ;)

    asia_gebauer@tlen.pl
    obserwuję jako : asiaaa8
    na facebooku lubię jako : Asia Gebauer
    Pozdrawiam iiii życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Kalendarza jeszcze nie mam więc chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  41. No to i ja ustawiam się w kolejce :) Sówki są super :)

    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny kalendarzyk, zgłaszam się :) obserwuję z chęcią, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    Życzę wesołych Świąt i pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się, misiu jest bardzo słodki a kalendarz mi się na pewno przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się ;)
    Bloga nie mam, więc zostawiam swój adres email: jolakowalczyk8@wp.pl
    A co do postanowień, to raczej ich nie robię, bo później kiepsko z ich realizacją :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    Obserwuję!
    baner na moim bloogu: http://boskiebransoletki.blogspot.com/ ---> na którego Wszystkich serdecznie zapraszam ;)
    Co do postanowień to raczej nie mam bo bym zapewne wszystkich nie zrealizowała :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się!

    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. To ja też się zapisuję, może się uda ;)) A postanowień nie robię gdyż nigdy tych Noworocznych nie udaje mi się dotrzymać :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Staję w kolejce po kalendarz i po słodkiego misiaczka:)

    Nie robię postanowień ponieważ i tak ich nie dotrzymuję:D
    Gdybym robiła, to znalazłoby się wiele rzeczy na mojej liście. Chyba bym ją musiała spisać na wyjątkowo długiej rolce papieru toaletowego:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie staje w kolejce po raz kolejny :) Jeśli chodzi o postanowienia noworoczne, to już też raczej ich unikam...bardzo rzadko cokolwiek udawało mi się dotrzymywać ;)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie stane w kolejce. Banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam chęć udziału.
    - baner w pasku bocznym - http://mypolishlife.blogspot.com/
    - ewa_sn@o2.pl
    - Obserwuję jako Ewa Ewa
    - Na FB lubię jako Ewa Śni*****ka

    OdpowiedzUsuń
  52. zapisuję się...a postanowień już nie robię;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. To ja też się doczepiam ;)

    http://mamswojeracje.blogspot.com/ <---baner w pasku bocznym
    Obserwuję jako Cleo ;)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do postanowień.
      Robię ich dość sporo i przynajmniej połowę z reguł spełniam. Ale istnieją również takie, przy których leże i nie dają rady się spełnić. Za wysokie wymagania ? ;)
      W tym roku robię to samo. Postanowienia, konkrety i plany. W tym roku nie zawalę sprawy ;)

      Usuń
    2. A na fb też lubię ;)
      Jako Natalia B.

      Usuń
  54. Chętnie wezmę udział w konkursie... candy już u mnie na basku bocznym :) pod adresem bloga: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. jak byłam młodsza robiłam całą masę postanowień, ale cóż... żadne nigdy nie zostało wypełnione do końca. Teraz mam tylko jedno i to samo postanowienie każdego roku: być szczęśliwą :))
    akurat to mi się udaje.
    Zgłaszam się.
    obserwuję jako Ef. nie posiadam bloga.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się ;)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja sie ustawiam w kolejce po słodkosci :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny kalendarzyk ;**
    Z chęcią wezme udział w konkursie z TAKIMI nagrodami
    banerek : tysia1997.blogspot.com
    Oczywiście obserwuje ;)
    Moim corocznym postanowieniem jest ograniczenie słodyczy , ale szczerze mówiąc nigdy go nie dotrzymuje ;)
    WESOŁYCH ŚWIĄT ;*<3

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuje,polubiłam stronę na facebooku,dodałam bannerek :))
    tera zostawiam komentarz,bo bardzo bym chciała wygrać ,bo nigdy nie wygrałam nic . :C
    mam nadzieje,że się uda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. http://youaremymagic.blogspot.com/ - tutaj jest informacja o rozdaniu :)

    nie mam jeszcze kalendarzyka, w którym zawsze pisze postanowienia więc chetnie przygarne :) co roku sobie coś postanawiam ale nie zawsze mi wychodzi w kwestii ich spełnienia ; /

    OdpowiedzUsuń
  61. Mnie się jeszcze nie zdarzyło wygrać candy, ani tym bardziej dotrzymać swoich noworocznych postanowień :) Ale może tym razem będzie inaczej :) Chętnie wezmę udział w candy :)
    Pozdrawiam
    Fiołeczek z www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ustawiam się i ja w kolejce :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia
    :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też chciałbym wziąść udział w zabawie.
    Niestety nie mam bloga.
    Moj adres e-mail to : kowalski_kuba@onet.pl
    Pozdrawiam Jakub Kowalski

    OdpowiedzUsuń
  64. ja chcę kalendarz, chcę kalendarz aaaaaaaa! :)
    becha@onet.eu
    banerek wklejony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. dookola@o2.pl melduje się.
    uroczy kalendarz.
    co do postanowień to miałam ściąć włosy, żeby były do ramion, a skończyło się na końcówkach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce :)
    nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :) Oczywiście obserwuję i dodałam baner na http://rainbow-above-me.blogspot.com/ :)
    chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Z chęcią się zapiszę ;)
    Banerek na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  69. Postanowienia robię często w ciągu roku. W tym postanowiłam, że świąteczne prezenty zacznę dłubać latem, wtedy napewno zdążę. ^^ Tobie życzę lepszego Nowego Roku, obfitującego w nowe siły, pomysły i spełnione marzenia. =*
    Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie wezmę udział :-)
    rotii@onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Aww. jaki uroczy misiek.
    obserwuję jako Fluffy
    e-mail : fluffy101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Chętnie wezmę udział . :)
    e-mail : mamba7578@gmail.com
    Bener jest :)
    Obserwuje jako : Gabi K.

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne Candy:)
    Zgłaszam udział:)
    Baner - http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Biorę udział !
    dominika-jopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Polubione na Fb Sabina J myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Jakie cudne candy! Obserwuję jako milion oliwka, a niestety nie polubię cie na fb, bo go nie mam :-(
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. no to zgłaszam się, zgłaszam się ! :D
    obserwuję twój blog jako : lolapop10
    mój email : lolapop10@interia.pl
    lubię też na FB jako : Karolina D
    nie umieściłam baneru ani paska bocznego, bo niestety tego jeszcze nie umiem, za co jestem mega zła na siebie ! :/

    A co do postanowień to mam kilka, ale to już moja słodka tajemnica >.<

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się :)
    Postanowienia noworoczne robię. O dziwo kiedyś jedno z nich wykonałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się w końcu :)) jakoś mam taki problem ze sobą, że ciężko mi przychodzi, żeby pobrać jakikolwiek banerek :( z góry przepraszam, ale pobieram :)))

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się, zgłaszam! Na fb lubię jako: Aleksandra K.
    bannerek podlinkowany na: koralikowakraina.blogspot.com
    I dodaję do obserwowanych, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się obowiązkowo banerek jest http://bunbunka.blogspot.com :)

    Postanowienia realizuję już od teraz, także nie są zbyt noworoczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  85. ale super kalendarzyk :) zapisuję się i zapraszam do mnie www.majowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się, super candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się, na fb lubię jako: Joanna J., arillarossa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. jestem chętna, obserwuje jako anioleg-ss
    Email ;anioleq-ss@wp.pl
    FB lubię jako Emilia W.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. świetne cukieraski :) ustawiam się w kolejce

    a obserwuję tu:
    http://ulica-rodzynkowa.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuję się z wielką chęcią i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  91. Sówki śliczne. Zgłaszam się:)
    Postanowienia noworoczne robię co rok, ale z ich realizacją jest już gorzej:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  92. Jestem! Nie robię postanowień noworocznych. Wolę wpadać na pomysły zmian w swoim życiu z dnia na dzień ;)
    Misiak słodki :)
    Obserwuję jako OtKot, a bannerek tu: chatazodzysku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłąszam się ;)
    obs i lubię na FB jako Magdalena B
    baner jest

    OdpowiedzUsuń
  94. Wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie; nie posiadające bloga a mój
    adresu email to mada___@poczta.onet.pl; obserwuję jako Magda G.; ubię Twój profil na facebooku jako Magda Gwó**ź;
    Noworoczne postanowienie to więcej snu, dobrej muzyki i kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnych wiele, ale co tam, może uda się właśnie mnie ...
    banerek na mamapodparagrafem.blogspot.com
    Co do postanowień noworocznych - już ich nie robię, nigdy nie udało mi się w nich wytrwać, a czasem nawet nie zaczynałam ich realizować. Cóż, silnej woli u mnie brak.

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuję się - śliczny kalendarzyk i uroczy misio :)
    Dawno postanowień noworocznych nie robiłam, ale tym razem będzie kilka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję Bloga
    e-mail: agacia28812wp.pl
    Dodałam Baner na pasku bocznym, a jutro dodam wpis i wspomnę o konkursie :)

    Zachęcam też do udziału w moim konkursie ;p

    OdpowiedzUsuń
  98. Z chęcią biorę udział w candy ;p
    Baner; na pasku bocznym, http://my-feelingsx.blogspot.com/
    E-mail: paty2000@interia.pl Blog- http://my-feelingsx.blogspot.com/
    Obserwuję jako Patrycja ;3
    FB nie mam ;p

    Pozdrawiam, Patrycja ;3

    OdpowiedzUsuń
  99. Faktycznie kalendarz jest fajny. Z chęcią go przygarnę, a i misiek znajdzie u mnie swoje miejsce :).

    Postanowienia robię ale rzadko je realizuje. Postanowiłam, że tym razem będzie inaczej hihi.

    OdpowiedzUsuń
  100. Suuuuper!Świetny motyw,jest idealny! Z chęcią wezmę udział.
    Oto moje postanowienia:
    1) Skończyć metamorfozę przedpokoju
    2) Odrestaurować stary stół kuchenny
    3) Dekupażować więcej
    4) Więcej wpisów na blogu
    5) Znaleźć pracę
    6) Wrócić do grania na basie i może czymś jeszcze
    7) Zmierzyć się z A6W
    8) Zacząć szyć i robić na drutach!
    Skromnie jak na cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja sie zapisuje a w nowym roku plan mam na nauke gry na pianinie!

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapisuję się.
    Ja w zeszłym roku powiedzialam sobie że będę codziennie robić przysiady :) głupi pomysł, bo po 2 tyg siadały kolana. No więc robiłam przynajmniej 4 razy w tyg i dotrwałam tylko do marca. to i tak długo.
    A w tym roku nie wiem chyba wymyślę coś praktycznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Baner dodany na moim blogu http://mojeskarby-mamaka.blogspot.com/
    Polubiona na FB : Katarzyna P.
    obserwuję jako: mamaka

    a co do postanowień noworocznych były i są - czasem się udaje je zrealizować czasem nie.

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się, banner dodany :)
    Robię postanowienia noworoczne, nawet kilka dni temu dodałam na bloga posta z moimi postanowieniami :) Mam nadzieję, że część uda mi się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  105. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    я тебя люблю! С новым годом!

    OdpowiedzUsuń
  106. Z chęcią wezmę udział :)
    E-mail to: ancia132@autograf.pl
    Niestety bloga jeszcze nie mam, ale może już nie długo się to zmieni.
    Postanowienia noworoczne robię , niestety nie każde spełniam ;D

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    PS: Jeśli chodzi o noworoczne postanowienia, to w tym roku coś się szykuje... :D

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się
    emiciak77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Also I would like sign up for these super candy.
    happy new year!
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się :)))

    A z postanowień noworocznych, to jedno przede wszystkim:
    - założyć bloga :))))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    aga.letkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Może na ostatnią chwilę, ale dołączam :)
    Bannerek na stronie jest, konta na fb brak, ale chętnie poobserwuję :)
    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  112. W tym kocie można się zakochać ! Cudny jest .... Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Banerek dodałam, na FB nie polubię , ponieważ mnie tam nie ma ale tutaj z ochotą zasiliłam grono obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się! Banner na : notkinia.blogspot.com
    e-mail: kinga.pakos@gmail.com
    Śliczny kalendarz *.*

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się do zabawy, misiaczek jest cudny a kalendarza na nowy rok jeszcze nie posiadam.Pozdrawiam i zapisuję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się po te cuda :)
    FB: Kasia D.
    ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...