niedziela, 12 maja 2013

Roczkowe Candy!!!! :)

Aż trudno mi w to uwierzyć, ale dzisiaj mój blog
obchodzi swoje pierwsze urodziny!!! :))

Jak szybko ten czas leci...
Ile się przez ten rok wydarzyło, ile rzeczy się nauczyłam,
ile rzeczy stworzyłam, a jednak wciąż mi mało :)

Zakładając bloga nie wiedziałam do końca jakim rękodziełem
będę się zajmować, podoba mi się wiele technik i  w każdej
chciałam się spróbować. Zaczęłam od wstążki i filcu, od robienia
ozdób do włosów i zakładek do książek, ale wiedziałam, że
to nie to czego szukam.

Moim marzeniem było nauczyć się szyć i po
miesiącu blogowania kupiłam sobie maszynę do szycia. 
No i zakochałam się w szyciu :)

Uwielbiam szyć, jest to mój czas tylko dla siebie,
chwila relaksu, oderwanie od dnia codziennego.
Choć nie zawsze wszystko idzie gładko i po mojej myśli,
to nie zrażam się, a wręcz daje mi to kopa do dalszego działania
i doskonalenia swoich umiejętności.

Uwielbiam szyć Tildę i zabawki dla dzieci, zwłaszcza gdy widzę
radość na twarzy mojej córeczki, gdy przytula i całuje nową zabawkę :) 
Wzrusza mnie, gdy pokazuje ją innym i mówi "Mama, mama",
że to mama jej uszyła. Siada też na krześle przy maszynie i udaje, że
"syje", a czasem nawet szyje ze mną siedząc mi na kolanach :)

Chciałabym się jeszcze nauczyć szyć ubrania dla siebie i Lenki.
Od jakiegoś czasu kupuję Burdy, przeglądam je, analizuję i 
zbieram się w sobie :) Już nawet uszyłam próbkę jednej bluzki,
kupiłam materiał, więc pewnie niedługo pokażę na blogu co mi wyszło :P

Oprócz szycia podoba mi się również technika decoupageu,
w której od czasu do czasu się próbuje i która również
sprawia mi dużo radości :)

Jest jeszcze kilka technik, w których chciałabym się spróbować,
ale wszystko w swoim czasie ;)


Przez ten rok blogowania opublikowałam:

95 postów

Mój blog miał :

17 877 wyświetleń

Mój blog obserwują:

133 osoby

Poznałam też wiele innych wspaniałych blogów,
na które lubię zaglądać.

Dziękuję bardzo tym, którzy zaglądają do mnie regularnie
i przede wszystkim tym, którzy zostawiają po sobie ślad
w postaci komentarza :) Są one dla mnie naprawdę ważne,
stanowią dla mnie nagrodę za wykonaną pracę, motywują
do dalszego działania i dzięki nim mogę Was trochę poznać :)


Przejdę teraz do najważniejszej części tego posta, 

którym jest:


Roczkowe Candy! :)



Mam dla was dwie poduszki, do przytulania - misia i kotka :)

Zasady udziału w Candy:

- Zostawić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w 
zabawie i  określeniem, którą poduszkę się wybiera - czy misia, czy kotka.

- Jeśli ktoś nie może się zdecydować, może zostawić drugi komentarz z
wyborem drugiej poduszki. Jak ktoś będzie miał na prawdę wielkie
szczęście może zgarnąć oby dwie :)

- Wkleić banerek z aktywnym linkiem do tego posta na pasku bocznym.

- Osoby nie posiadające bloga zostawiają mi swój e-mail.

- Zabawa toczy się również na Facebooku <KLIK> i tam również można się na
nią zapisać. Będzie się wtedy miało dwa losy na jedną poduszkę.

- Byłabym wdzięczna, gdybyście w komentarzach wpisywali również
jakie lubicie zestawienia kolorystyczne i jakie zwierzako-poduszki byście
chcieli jeszcze u mnie zobaczyć :)

- Będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcielibyście zostać ze mną na dłużej i
dołączyli do grona moich obserwatorów i polubili mój profil na FB  <KLIK>:)

- Nie wysyłam za granicę, ale można podać adres rodziny w Polsce i
ją potem od nich odebrać.

- Zabawa trwa do 15 czerwca i jeśli nic nie będzie stało na przeszkodzie 
wyniki ogłoszę 16.


Na koniec jeszcze nagrody z bliska :)  








Zapraszam serdecznie na Candy!!! :D

239 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku. U mnie też roczek, tylko trochę inny:) Przyłączam się do zabawy. Majuni na pewno spodobałby się różowy kotek - przepada za kotkami. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie. A decoupage robisz super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam do Ciebie dopiero dzisiaj i to w okrągłą rocznicę. Trochę jak taki przypadkowy gość z ulicy :) Życzę wielu następnych lat blogowania i dużo satysfakcji z tego co robisz.
    Chyba nie wypada mi tak od razu ustawić się w kolejce po te śliczne podusie. Ale skoro pytasz o ulubioną kolorystykę to lubię barwy ziemi i dziki pomarańcz czyli raczej marchewkowy. A zwierzątka kocham wszystkie.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się zapisuję na kotka. Gratuluję roczku blogowego. U mnie też to nastąpi niedługo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję roczku :) ale bardziej tego że odnalazłaś to co sprawia Ci czystą radość :)
    Chętnie stanę w kolejce po misia :) ja też uwielbiam "mjut" !! :D lubię kolory ziemi - zielenie i brązy oraz szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. misio jest bardzo sympatyczny dlatego jego wybieram :)
    zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne!!!!!! Nie wiem ktory cudniejszy dlatego staje w kolejce po misia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. .. i po kotka :p

    co do kolorkow i inspiracji.. Bardzo lubie polaczenie zielonego z rozowym :-) Albo granatowego z czerwonym :-) A poducha pingwinek tez (wg mnie) bylaby fajna :-)

    Pozdrawiam cieplutko i zycze kolejnego udanego roku w blogosferze i jeszcze wiecej wiernych obserwatorow :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany taka podusia kotek Emilka by oszalała bo nie dość że kocha kotki to jeszcze róż :))) więc ja po niego stanę :))
    co do kolorków to ja biel i teraz na punkcie pasteli mam kręciołka :)))
    roczek strzelił nie wiadomo kiedy i oby następne były świętowane :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przemila checia ustawiam sie w kolejce :):) Baardzo pragniemy misia :) Kotke juz mamy ,a wiec bedzie miala kolege :):):) Zwierzako -poduszka hmm :) moze malpke ? :) A kolorki,zestawienie hmm fiolet z zielonym plus zolty :) Zapewniamy misiowi cieplo rodzinne :) przytulanie ,tulenie do woli :) spanie z dzieciaczkami :)
    Gratuluje Ci kochana rocznicy :) Zycze Ci,aby kazde nastepne urodzinki byly wyjatkowe :):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! gratulacje z okazji roczku! ale ten czas zasuwa!! :*
    wybieram MISIA i z nadzieją oczekuję na wyniki :)
    a co bym jeszcze u Ciebie zobaczyła? z poduszek to chyba marzy mi się PANDA (tak, tak..małe zboczenie przez pryzmat mojego dzieciaka;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!! Wyniki imponujące. Chętnie przygarnęłabym kotka-przytulankę:) Moje dzieci uwielbiają wszystkie przytulanki, nawet teraz gdy nie są już takie malutkie... Jeśli chodzi o ulubione przytulanki to, zawsze dzieciom przypadają do gustu bohaterowie ich ulubionych bajek. U nas niepodzielnie królował Kubuś Puchatek :) Jeśli chodzi o kolory i wzory to ja lubię pastele, uwielbiam paseczki, kropeczki itd.

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat, sto lat niech żyje nam Asia Łasica.
    Ja absolutnie za misiem optuję i w kolejce się ustawiam.
    Jeżeli chodzi o kolorki zabawek to ja uwielbiam wszystkie jasne odcienie i pastele. Zestawienia różne. Pistacja z różem, mięta, delikatne fiolety, niebieskie, seledyn. Do tego wzorki- kropy, groszki, paski, kratki, delikatne kwiatki. Oj możesz szaleć a mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a żeby kotek się nie obraził, bo też piękny to jeszcze raz się wpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję roczku:) ale cudne podusie!! zapisuję się na kotka:) mam dwie dziewczynki i różowo niebieski pokoik więc inaczej być nie może:) a jeszcze jakie zwierzatko:moje dzieci uwielbiają koniki:) a kolorki: jezeli chodzi o podusie to może różowo niebieskie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaa!!!! chce tego kotkaaa!!! :( ah (misiu oczywiscie tez super no ale kooootek *.*)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję roczku podusie cudne więc i ja się chętnie ustawię w kolejce po takie cudeńka a i kolorystycznie w pokoik by się wpasowały dla moich córeczek

    OdpowiedzUsuń
  17. po pierwsze kotka poprosze:) dla młodszej

    OdpowiedzUsuń
  18. a i misio uroczy uroczy więc jak co starsza sie ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje. Dla mnie mipraszam też na candy do mnie http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję urodzin i życzę kolejnych wspaniałym blogowych latek :)
    Zapisuję się z przyjemnością :)
    kotek jest cudny więc marzę o nim :)
    A co do kolorów to wszystkie pastelowe :)
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zapisuje na kociaka :D słodziaka :D hmmm może fioletowe sówki ;)
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kociak był by dla mnie, ale i na misiaczka tez się zapisuje..... na misiaka dla chszesniaka :D z pewnoscia by sie ucieszył ;)

    Życze również kolejnych cudownych i kreatywnych blogowych roczków :*

    OdpowiedzUsuń
  23. O! Jakie piekne podusie! Jesli moge chetnie sie wpisuje :) oba są cudne ale wybieram kotka :) Z chęcia dołacze również do obserwatorów :)
    I zapraszam również do mnie gdzie właśnie odbywa sie moje pierwsze CANDY !
    http://agatownik.blogspot.com/2013/05/c-n-d-y.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przygarnęłabym z ogromną chęcią żółtego Misia :) Moje dziecko uwielbia takie przytulanki a do tego miałabym wyjątkowy prezent na zbliżający się dzień dziecka :)
    Szyj dalej ile tylko jesteś w stanie :) Twórz przytulanki i pomyśl o poduchach biedronkach albo ślimakach :)
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja to chyba dwa komentarze pozostawie bo obie podusie sa cudne ... a zestwienie kolorystyczne to mietowy kolorek z różem , albo róz z błekitem a ostatnio to wszelkie kolorystyki i zestawienia brązów mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  26. a zwierzatko to może bys stworzyła pana smoka, albo konika jakos tak za mna ostatni chodza pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam ,Jak mozna to sapisze sie na te slicznosci.Jak mozna to misia bym przygarnela:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku i mam nadzieję, że dalej będziesz tworzyć, blog niesamowicie mobilizuje do działania i wciąga :)) A podusie obie śliczne, dla mojego Mini chętnie przygarnęła bym misia :))

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczne poduszki :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne poduszki! Kotek mnie oczarował. Niczego bym w nim nie zmieniała ;D Jako miłośniczka kotów to mój faworyt :)

    zapraszam na mojego bloga
    wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję blogowego roczku! Fajnie jest widzieć jak bardzo się spełniasz w tym co robisz i że sprawia Ci to radość. Masz dużo talentów i pewnie jeszcze nas w czymś zaskoczysz :)
    Obie podusie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! :) Z ogromną nadzieją zapisuję się na pudusię-kotka, chociaż obie są przepiękne.
    Jeżeli chodzi o poduchy to ja zdecydowanie będę za motywem króliczka. Wiele połączeń kolorystycznych mi się podoba np. biały z różowym, biały z błękitnym, różowo-miętowy, czerwono-granatowo-biały. Pewnie mogłabym wymieniać w nieskończoność. ;) Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:) Obie poduszki są przepiękne i nie mogę się zdecydować, więc zgodnie z Twoją radą napiszę dwa komentarze:) Ten jest do kotka:)Bardzo lubię połączenia różu z bielą i kotek bardzo przypadł mi do gustu. Oczywiście z przyjemnością dołączam do grona obserwujących i za chwilę wstawię banerek na bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj! :) cudne te podusie. Ciężko się zdecydować na jedną. Wybieraaaaam... misia. :)
    Pozdrawiam - Magda.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, ciężko mi na sercu. Na kotka też zgłaszam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Come across truthful customer reviews and testimonials to
    locate out how reliable the shop is in terms
    of delivery time and good quality.

    Also visit my web blog ... bowflex selecttech 552

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne przytulaki! Dalszego wspaniałego blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuje jako Rayla
    mail rayla1986@gmail.com
    banner jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/

    miś

    może czarno biała kolorystyka?

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje jako Rayla
    mail rayla1986@gmail.com
    banner jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/

    kotek
    czerwono-czarna kolorystyka?

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się po kota. Jest cudny, a moja Zosia kocha koty.
    Pozdrawiam.
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję do kolejki po misia :Dpozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się po biało różowego kotka, jest tak piękny że od razu chce się go przytulić:)
    baner jest na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    Lubie zestawienia różnych odcieni tych samych kolorów i chciałabym zobaczyc poduche szynszyla:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się w różowym kotku <3 Jest niesamowity!
    Lubię delikatne połączenia, np. pastelowy róż z delikatną tkaniną w malutkie kwiatki. No i przede wszystkim - kropki, kropki i więcej kropek. A co do zwierzątek-kotki, pandy, misie, pingwinki i króliczki :)
    Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe są te poduchy!
    Zapisuję się z ogromną chęcią na kotka, a tak na marginesie to moje ulubione kolory to chabrowy i miętowy :)
    Mój e-mail suzie@autograf.pl
    Myślę, że fajna wyszłaby też poduszka z pandą, sową lub jakbyś chciała np. z babeczką (ale to niestety nie zwierzątko:)

    Pozdrawiam
    Suzie

    OdpowiedzUsuń
  45. 16 czerwca córka ma pierwsze urodziny! może będzie prezent!
    martaHadamek@poczta.fm
    lubimy fiolety, granaty, amaranty itp

    OdpowiedzUsuń
  46. to ja sie zapisuję i kot i misio świetne ale chyba misia wybiorę, wogóle pomysl z poduszkami przedni, a zestawienia kolorystyczne lubię brąz z różowym, seledyn z różowym, błękit z białym, groszek z lawendą a zwierzątka hmmm kotki, pieski, misie, króliczki

    OdpowiedzUsuń
  47. Przesłodka nagroda - zapisuję się na kotka :))) Gratuluję pierwszej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne podusie już ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie ;-) wybieram kotka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. CHĘTNIE ZAPISZĘ SIĘ NA KOTKA

    OdpowiedzUsuń
  50. CHĘTNIE ZAPISZĘ ,SIĘ RÓWNIEŻ NA MISIA.
    bardzo lubię zestawienie ze sobą kolorów pastelowych a co do zwierzaczków bardzo lubię łosie, pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki candy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Trafiłam tu zupełnie przypadkiem i myślę, że troszkę jeszcze tu pozaglądam:) Gratuluję odnalezienia swojej pasji! Ja przy moich chłopcach ciągle się kręcę i tworzenie czegokolwiek chwilowo musi poczekać na swoją kolej... Zapisuję się w kolejce po misia - starszy syn uwielbia misie i zawsze musi mieć ze sobą jakąś podusię:)miałby dwa w jednym:)Bloga prywatnego na razie nie prowadzę więc banerka nie mam gdzie umieścić mój email panta_rei@poczta.onet.pl
    Prowadzę jednak bloga scrapowobibliotecznego :)gdzie oczywiście zapraszam bibliotekag6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapomniałam jeszcze dopisać kolorki: turkusowy zielony błękitny
    A oprócz misiów to jeszcze sowy lubimy, pieski i dinozaury

    OdpowiedzUsuń
  53. Piśkne poduchy, przeurocze. Zapisuję się koniecznie, a mj synek z misia na pewno ucieszyłby się :-)
    Kolory lubię pastelowe, a jeśli chodzi o szyciowe rzeczy to przeróżne zwierzątka dla maluchów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Może na kotka również wpiszę się, wtedy byłby dla małej dziewczynki w rodzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. trafiłam dziś do Ciebie przypadkiem :)
    podusia kotek mnie tak zauroczył. że ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak moja córa zobaczyła podusie kotka, to od razu zawołała "mama cie kotka" tak wiec ustawiamy się w kolejce za koteczkiem :-)U nas szałem również są zebry wiec może podusia zeberka ;-)
    ziazia3@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj,
    Trafiłam do Ciebie dzięki wspólnemu uczestnictwu w grupie "Hand made - ręcznie robione" na FB, ale nie omieszkam zostać tu na dłużej. Bardzo chciałabym wygrać poduszkę-Kotka (bo moja Amelka uwielbia kotki, a poza tym ten jest taki uroczy...)
    Całuski dla Lenki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem pod OGROMNYM wrażeniem. Przypadkowo odkryłam dziś Twojego bloga, zobaczyłam informację o rozdaniu, a tu takie cuda! Te słodkie zwierzaczki od razu mnie zachwyciły. Kochana, z chęcią zapisuję się na rozdanie. Informację o rozdaniu umieściłam na swoim blogu (malymiszmasz.blogspot.com).

    Obydwie poduszeczki są świetne, słodkie, zabawne. Jednak ja, jako wielka miłośniczka kotków i jako Czarownica (nick przecież zobowiązuje) bardzo, bardzo, bardzo chciałabym otrzymać od Ciebie KOTKA. Ten ze zdjęcia jest fenomenalny, gdy na niego patrzę, buzia mi się sama śmieje…

    Tak, mam już aż 28 lat, a ciągle zachwycają mnie takie słodkie dodatki i ozdóbki do mojego pokoju. Kto mnie zna, ten wie, że uwielbiam koty, że zawsze głaszczę napotkane sierściuszki, kiedy tylko zjawią się w pobliżu.

    Kotka na razie nie mogę mieć, zatem chciałabym chociaż (i aż!!!) taki świetny, koci drobiazg do domu. Kolory? Z racji biało-czarno-czerwonych akcentów w pokoju, takie mi bardzo pasują, ale kotek równie dobrze może być turkusowy, pastelowy, w kropeczki, w paseczki, itp. Mam kolorowy i słodki pokoik..
    Zdaję się na Ciebie, moja droga! Ten ze zdjęcia też jest cudny!

    Zaszczytem i wielką radością byłoby go wygrać…
    Łączę wyrazy szacunku,
    Czarownica (na razie bez kota)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hmmm ponieważ nie mam za bardzo szczęścia w candy, zapisuję się także w kolejce po misia. Miś też cudny, słodki, kolorowy. Cieszy oczy, naprawdę. Czarownica z misiem? Hm...ostatecznie też może być ;). Myślę, że zaprzyjaźnilibyśmy się :-)

    P.S. Pytałaś o wzory poduszek, ja lubię modny ostatnio wzór sowy, fajny mógłby być.....chomik :)))

    Gratuluję rocznicy, twórz dalej :)
    Czarownica

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością się zgłaszam. Wybieram kotka, bo jest różowy ,a ja róż uwielbiam .;)

    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. O jejku jejku, i ja się zgłaszam do zabawy. Bannerek u mnie na blogu, gdzie zapraszam w wolniejszej chwili:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    Ja chętnie zapiszę się na kocurka, dla mojej córeczki która już wkrótce wyskoczy mi z brzuszka :)

    a co do kolorów to ja lubię pastelowe.. i jakoś miętowy za mną chodzi :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  62. a że jednak nie mogłam się zdecydować na jedną chętnie i o misia bym powalczyła :) byłby dla mamusi :) a co, hehe

    OdpowiedzUsuń
  63. Jejuuuuuuu...!!! Jakie ładne!
    Walczę, a jak!
    Mój synek pewnie wolałby misia, więc w pierwszej kolejności zgłaszam się po niego!
    www.newlife-newlove-newme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. A dla koleżanki, która w ciąży - powalczę o kotka. Może się uda i wtedy będzie jej baaardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne :) Też walczę o kotka :) Chętnie zobaczyłabym poduszeczkę z pieskiem yorkiem :) Obserwuję i zapraszam także na mój konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  66. kotka dla córeczki na roczek (16.06.)cudne sa :)

    pozdrawiam Moniak Wrona

    OdpowiedzUsuń
  67. Misiaczek cudaczek :)
    moje ulubione kolory to fiolet, mięta i róż :)
    dodaje do obserwowanych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. O matko, jakie słodziaki!
    Oczywiście nie jestem w stanie podjąć decyzji, więc zostawię dwa komentarze - tu wybieram kotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. A tu wybieram misia :-)
    pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję :)
    I jednocześnie zgłaszam się :)
    Banerek w pasku bocznym na blogu oliwiax8.blogspot.com
    Obserwuję pod Wandosz
    E - mail oliwiax8@wp.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie mogę się zdecydować więc ustawiam się 2 raz po misia, ale wolałabym kotka. Miś też jest słodki ! : *

    OdpowiedzUsuń
  72. Poduszki przepiękne! Wybieram Misia, ponieważ za kilka dni urodzi mi się Syn i Miś pasowałby idealnie do jego pokoju! :)

    Baner na:
    www.zelikowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. polubione, mis jest glodny dzis wiec my go nakarmimy:))

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję pierwszej rocznicy! Przytulanki są słodziutkie i już w myślach widzę jak daję w prezencie mojej malutkiej kuzynce kotka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. A malutkiemu kuzynowi - misia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się na kociaka :)
    http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  77. A teraz zapisuję się na misia... skoro tak można ;)
    I zapraszam serdecznie do mnie na pierniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dzisiaj trafiłam do Ciebie i misia też bym chciała!!
    Kolorystyka podoba mi się taka jak jest- pastele zawsze do przyjęcia!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Poduszeczki są przepiękne! Dlatego i ja się zgłaszam.
    Nie mogę się zdecydować, więc w tym komentarzu wybieram misia.

    kamila-2000@wp.pl
    http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. A teraz zapisuję się na kotka =)

    kamila-2000@wp.pl
    http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudne oba, ale wybieram misia:-)
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego naj.. z okazji roczku. oby ich było o wiele więcej.

    Poduszki są ekstra. Ale my wybieramy kotka - bo hallo Kitty u nas rządzi :-)
    http://graz197411.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudne podusie! Grzecznie staję w kolejce i wybieram dla córci kotka:)

    OdpowiedzUsuń
  84. A dla syna misia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję roczku :) Wybieram misia, dla przyszłego braciszka ;)

    cooknlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Kici kici koteczku.
    Koło koteczka nie przejdę obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  87. A miś ma świetne kolory, pasujące do pokoju mojej córki, tak więc miś też nas ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obie podusie sa fantastyczne, ale ze wzgledu na to, ze mam syneczka ktoremu samam nie potrafie nic tak pieknego zrobic, to zglosimy swoj udzial i wybieramy slodkiego misia z miodkiem w lapce. Pozdrawiamy rowniez serdecznie i trzymamy mocno wszystkie kciuki za wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  89. dzięki temy candy trafiłam do ciebie i zostaje na dłuzej :)masz talet !!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudownie, że są dwie nagrody bo mam dwoje dzieci więc kotka dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Pluszaki są znakomite!! Mają tak ślicznie uśmiechnięte pysie że od razu poprawiły mi humor!! Najbardziej podoba mi się kiciuś,ale i z otrzymania misia byłabym szczęśliwa!!
    Cukiereczki bardzo mnie skusiły i chętnie zostanę obserwatorką:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne podusie. Ustawiam się w kolejce po misia :)
    A z chęcią zobaczyłabym podusię-jeża :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja również ustawiam się w kolejce po kotka ;)
    banerek na blogu: http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  94. cudne zapisujemy się z córeczką na misia:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. i kotka też bo też śliczny

    OdpowiedzUsuń
  96. super są te maskotki i nie mogę sie zdecydować dlatego wstawię 2 komentarze:)
    tutaj jestem za różowym:)

    OdpowiedzUsuń
  97. a tu za zielonym:)
    beże biele pastele to są moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo dluga kolejka sie ustawila po te slicznosci ;)) to ja grzecznie stane za wszystkimi :) A jak!! Moje corki wolalyby pewnie rozowa przytulanke.

    pozdrawiam serdecznie

    http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  99. Oczywiście zapisuję się,ale nie mogę się zdecydować-obie podusie są takie śliczne :)
    To ten komentarz niech będzie na misia :)
    zycienamisiowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. ...A ten na kotka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zapisuję się na kociaka :)
    obserwuję i zachwycam się od dawna :) chętnie zobaczyłabym u Ciebie pluszową sowę albo pieska wykonane podobnie jak misio i kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  102. na misia się też zapiszę, a co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. o Jezusie jakie slodkie !
    zapisuje się do wzięcia udziału w konkursie.
    Obserwuje jako: sobota
    e-mail: sobota-91@wp.pl
    Teraz to jest dylemat co wybrac, ponieważ podobają mi się oba przytulaki :) Masz talent ! ja bym nie wiedziała jak sie do tego zabrac hehe .

    Tak więc będę chciała zawalczyć o misia i kotka, zebym miała się do kogo przytulac w dzień i w nocy haha. ;)

    a Kolorystyka to wszystko co z miętą, różem i szarością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner oczywiście umieszczony
      http://blackshitt.blogspot.com/

      Usuń
  104. Gratuluję roczku:) my wybieramy kotka:) co do poduszek to oczywiście sówki nam się podobają, ale tak poza tym szukam poduszki o wyglądzie truskawki :D pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  105. kocur kocur kocur!!! :D banerek na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    a na fb tez sie zapisalam :)

    OdpowiedzUsuń
  106. misio misio misio :D jak nie kot to moze chociaz misio :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam serdecznie :)
    Z wielką chęcią ustawię się w kolejce po cudownego kotka, który na pewno skradnie serce mojej córeczce

    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj zagapiłam się :) wszystkiego dobrego z okazji ROCZKU :)

      Usuń
  108. obserwuję już dawno, fb nie mam, banerek na blogu www.majowezycie.blogspot.com
    cudowności szyjesz więc zostawię dwa komntarze tu poproszę o misia :)

    OdpowiedzUsuń
  109. a bardziej spodobałby się mojej córce kotek :) może się uda wygrać

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się :)
    Jestem zainteresowana misiem
    Niestety nie posiadam jeszcze swojego bloga, ale zauroczyły mnie Twoje prace.
    Przypominają mi chwile spędzone w dzieciństwie, gdy sama próbowałam szyć i niezbyt mi się to udawało.
    e-mail: aniczkaanisia@gmail.com
    Jestem obserwatorem na fb

    OdpowiedzUsuń
  111. Z chęcią po takie cuda sięgnę. Obie są słodkie ale dla mojej cókrki pewnie kicia byłaby słodsza, więc ją wybierzemy. A z chęcią jeszcze bym ujrzała pieska i konika, ja jak ja ale maoje dziewczyny na pewna.
    Pozddrawiam serdecznie i będę zaglądać.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękne nagrody i ciężko jest się zdecydować,dlatego też dla
    siebie ustawiam się w kolejce po kotka:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Dla chrześniaka mojego A miś byłby idealnym prezentem,więc ustawiam się także w kolejce po misia:)

    A jakie maskotki bym widziała?
    Może motylka?Myszkę w różowej sukience w białe groszki?
    a może w miętowej wersji?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  114. Jakie słodziaki,zapisuje sie i wybieram kotkę:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo podoba mi się to co robisz i dlatego też z przyjemnością zapisuję się na konkurs.
    Nie wiem czy była pszczółka, ale pewnie fajna byłaby z niej zwierzako-poduszka.

    Najchętniej przygarnę kotka.

    OdpowiedzUsuń
  116. Ale misio też kusi, więc na niego też chcę mieć szansę. :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja również dołączam do zabawy. Bardzo lubię koty ale i inne zwierzątka również:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się, obserwuję jako Ef. Bloga nie posiadam, ale to mój adres mailowy: efa_88@wp.pl
    Widziałabym u Ciebie zwierzątka egzotycznie: zebry, słonie i żyrafy :))

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję rocznicy :))
    Ja również kupiłam maszynę i powoli uczę się szyć :) Z miła chęcią dołączę do zabawy o Misia.

    OdpowiedzUsuń
  120. Gratuluję roczku:) za dwa miesiące mój synek skończy roczek:)
    A Misie wybieram tego Misia:) I kolorystycznie mi odpowiada:) Byłby by wstępny prezent dla synusia na roczek:)

    Pozdrawiam nowa blogowiczka:)

    Kinia: http://dekupagekinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. gratuluję roku!!! ja wybieram kotka:)
    swietne są:)
    mój adres : s.kulaszewicz@gmail.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Uwielbiam takie zabawki! :))
    Oba są piękne ;)) dołączm do zabawy na:
    http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    z wielką nadzieją na wygraną :))
    kocham koty, więc w przypadku wyboru wybrałabym tego biało-rózowego.

    OdpowiedzUsuń
  123. Chętnie wezmę udział w Twoim candy. Sama niedawno blogowo skończyłam roczek :)
    Wybieram misia dla synka.
    http://corale-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. O matko jakie piękne!!!
    Pierwszy raz u Ciebie jestem, ale masz talent dziewczyno, też lubie szyć, ale niestety czasu brak, miejsca na maszynę też...
    Miś, moja córcia uwielbia misie!

    A z pomysłów nie wiem czy były ale sowy są wdzęczne do szycia i do przytulania też;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Witaj! Gdyby nie candy, pewnie nigdy bym tutaj nie trafiła, więc cieszę się, że się udało. Nawet, jeśli nie wygram, z przyjemnością będę co Ciebie zaglądała.
    Różowy kotek dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  126. A zielony dla synka.
    Ps. Pytałaś, co nam się podoba, mnie najbardziej szary kot, jak z kreskówki
    Pozdrawiam
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  127. Zapisuję się na kotka w wersji niebieskawej jeśli można wybierać:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  128. I na misia tez się zapisuję, a co! Milo było do ciebie zajrzeć- będę często. Zapraszam równiez do siebie

    OdpowiedzUsuń
  129. Cześć. Twoje stworki są przecudne i cieszą oko. Widać, że są dopracowane w każdym szczególe. Nie wiem tylko czy gdybym wygrała takie zwierzątko to trafi w ręce mojej córki czy ja z nim będę spała :) Ja poproszę kotkę :) A widziałabym u Ciebie myszkę.

    OdpowiedzUsuń
  130. a że misia też cudnej urody i smutno by mu było, gdybym tylko o kotce miłe słowa napisała to ja też misia chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  131. A miś tak na mnie spogląda uroczym wzrokiem, że nie mogłabym go ominąć też chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Nie może mnie zabraknąć, Asiu gratuluję każda kolejna praca cieszy moje oczy. Widać że sprawia CI to radość. To ja zapoluję na misia dla mojego synka. Całusy dla Lenki

    OdpowiedzUsuń
  133. J a tez wybieram misia,bo mam chłopaków,ale kotek tez cudny;))Piekne te Tweje poduchy.pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  134. To ja chcę kotka jest piękny i słodki i z przodu i z tyłu. A pociecha przez ramię zagląda i już mi nie popuści...

    OdpowiedzUsuń
  135. A córa mi nie popuści to i na misia się zapisujemy. O kolorach nic nie napiszę, bo sama świetnie je dobierasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  136. Also I would like sign up for this super candy.
    I like bear.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  137. super, że już roczek dzielisz się z nami swoimi cudami:D zgłaszam chęć brania udziału:D banerek za sekunde bedzie na blogu u mnie:D sliczny jest misio - idealny dla chłopców:D a ja mam syneczka:D fajnie wygladał by miś koala:D

    OdpowiedzUsuń
  138. Poproszę o kotka... :)
    mój mail: f.ancy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. ...i o misia ;)
    mail wciąż ten sam: f.ancy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam serdecznie i gratuluję :) Ja dopeiero w powijakach, więc po cichu zazdroszczę, że tu już rok :) Z przyjemnością wezmę udział, w pierwszej kolejnośvci zgłaszając się po kotka :) Uwielbiam najróżniejsze zestawienia kolorystyczne i kocham pastele :) Banerek dodałam na dole mojego bloga :)http://kropleszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Misio jest cudny, więc niesprawiedliwością by było, gdybym i o niego nie powalczyła :) A co myślisz o autkach? Mały i zgrabny pastelowo zielony garbusek, duży, czerwony wóz strażacki, piękny niebieski wóz policji - to idealne poduchy dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Mi ogromnie podoba się kot;)

    Ja widziałabym kota-marynarza;) i kota na dzikim zachodzie;)zwierzaki stylizowane na pracowników;> kot kucharz;) mogłoby być ciekawie

    arija@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Gratuluje rocznicy!
    Urzekł mnie kotek, ale i misiu jest pierwsza klasa. Takie słodziaki do przytulania, ahhh...
    Mój typ to słonik budowniczy, z młotkiem i cały rynsztunkiem. Może to być naprawdę spora frajda dla męskich odbiorców przytulanek.
    A dla dziewczynki słonik baletnica :P
    Kolory pomarańcz i granat, pastelowe struktury w kropeczki i paski. Yeah to jest to :D
    Lubię jako: Ameno Roteredam.
    e-mail: nowe-logo-85@o2.pl

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres mojego bloga: http://tabularasaetc.blogspot.com/

      Usuń
  144. Jej zazdroszczę zdolności ! :) Cudne są obie poduszeczki więc zostawię dwa komentarze. Bardzo bym sie cieszyła z wygranego kota. Mój mail: stellata@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. A miś również znalazł by w naszym domu swoje miejsce :) proszę o misia. Z pluszaków lubię jeszcze żółwie, tygryski, psiaki. kolory ? zielony z niebieskim. Pomarańczowy z niebieskim, różowy z zielonym

    OdpowiedzUsuń
  146. Prześliczne podusie!
    Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.
    Serdecznie prosiłabym o misia, dumie prezentowałby się w mojej sypialni.

    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, zapomniałam podać e-mail'a,
      po przemyśleniu sprawy stwierdzam, że kotek również jest przesłodki, więc i o niego poproszę ;)

      justwanttosayhellox3@gmail.com

      PS. gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga ;*

      Usuń
  147. Ja chętnie bym zobaczyła u siebie kotka bo jest cudny ( nie żeby miś nie był ale kotek fajniejszy).
    Adres bloga z banerem - http://myszkagotuje.blogspot.com
    Na fb lubię jako : Agata U.
    Co do zwierzaków i kolorów... ja chętnie bym zobaczyła - kurczaka i myszkę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam tylko doprecyzować ... wiem, że już prezentowałaś myszkę - Angelinę :) ale miałam na myśli myszkę całą szarą lub czarną z różowym brzuszkiem i z racji nazwy mojego bloga - może w czapce kucharskiej :)

      Usuń
  148. biorę udział
    poprosiłabym misia
    bernadetaaa@interia.pl
    chciałabym zobaczyć jakieś dzikie zwierzątko np żyrafa, lew:)

    OdpowiedzUsuń
  149. zgłaszam się :)
    proszę kotka :)
    sylviaaa100@interia.pl
    Chciałabym zobaczyć zebrę lub tygrysa :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Chciałabym wygrać kotka - jest śliczny a moja chrześnica padłaby ze szczęścia :-) Chciałabym zobaczyć żółwika, rybkę i inne wodne zwierzaki :-)
    anna_treter19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Dodaję drugi komentarz ponieważ w misiu też się kocham :-) anna_treter19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratuluje roczku:-) Super że robisz to co lubisz i cieszy się to takim powodzeniem. Podusie są po prostu urocze. Będę zaglądać częściej. Mój blog dopiero raczkuje.
    Co do poduszek do zauroczył mnie kotek będzie pięknym prezentem dla mojego kociątka Zosi ;-) Co do kolorów to mój mąż uważa że jestem jak ten ptaszek, który zbiera wszystko co niebieski i wije z tego gniazdko.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Poduszki są rewelacyjne :).

    Dobrze, że zrobiłaś obcję dwóch komentarzy dla niezdecydowanych :).

    Co do zestawienia kolorystycznego to zdecydowanie brązowy z żółtym.
    Co do poduszki - zwierzak, to może dla odważnych pająk brr hihi.

    W tym komentarzu poproszę o misia :).

    OdpowiedzUsuń
  154. Drugi komentarz z chęcią posiadania również kotka :).

    OdpowiedzUsuń
  155. I tu również zgłoszę chęc wzięcia udziału w walce o misia :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Kotka też bym oczywiście chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Aż trudno wybrać staję w kolejce po kotka :)
    kamiluskaa@interia.pl

    bardzo lubię różne odcienie niebieskiego i różu :)
    a chciałabym jeszcze zobaczyć
    chętnie zobaczyłabym słonika, jestem wielką fanką słoni :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonika rzecz jasna w takich kolorkach :)
      a no i jeszcze przyszła mi na myśl żyrafa :P

      Usuń
  158. A teraz walczę o misia :)
    kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Chciałabym powalczyć o misia :)
    mail: agnes.999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Jakie śliczne, myślę, że zostanę tu dłużej ;) I przy okazji gratuluję rocznicy !
    Chciałabym powalczyć o kotka ,
    mail : justynaa.justynaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Asiu - uwielbiam Twoje szyjątka....marzy mi się kotek....ale....:) Wiesz gdzie szukac linku....:)

    OdpowiedzUsuń
  162. ....miś, miś, miś ..... tez kradnie me serce.....trzymam więc kciuki za siebie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  163. Gratuluję tak pięknej daty :)

    To my spróbujemy szczęścia i powalczymy o Misia :)
    Link jest umieszczony tutaj: http://marcelai4katy.blogspot.com/

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Przyłączam sie i ja:) Córeczka chetnie upolowała by kotka:) a ze zwierzaków fajne są też pandy i zółwie na maskotki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  165. z miła checia zglaszam sie po misia! :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. z jeszcze wieksza checia zglaszam sie po kotka! :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Jak to możliwe, że jeszcze się nie zapsałam?
    ZApsiuję się na kociczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  168. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie - zgłaszam się po misia.
    justyna.kowalczyk91@gmail.com
    Obserwuję jako Justyna Kowalczyk
    Uwielbiam zestawienie kolorystyczne czerwieni, granatu i szarości. Bardzo lubię maskotki-owady: motyle, pszczoły (byłam zachwycona biedronką, którą pokazałaś na swoim blogu). Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  169. Mój 2 letni synek skakał by z radości jakby dostał misia,tak więc próbujemy :) kasiaf87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Już myślałam ,że się spóźniłam ...ale jeszcze zdążę by przytulić się do misia :)

    OdpowiedzUsuń
  171. - zgłaszam się :) wybieram misia :)
    - bannerek tu: bookiatryk.blogspot.com (na dole :( )
    - mam bloga ale email zawsze podaję: awalczak73@wp.pl
    - lubię jako Angelika W.
    - dużo już było zwierzaków, ale nie wiem, był chomik? :)
    a kolory... sama nie wiem ;)
    - obserwuję jako: I am no one
    stronkę na facebooku mam polubioną :)
    - mieszkam w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  172. Wybieram kotka :)
    adres bloga : blueblanket91.blogspot.com
    obserwuję Cię na fb jako Dominika K.

    z chęcią zobaczyłabym żółwia i sowę :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Chciałabym misia:) fantastyczne są obie!
    zapraszam na kuffart.blogspot.com
    może szynszyla następnym razem? albo wombat? :D

    OdpowiedzUsuń
  174. Jeju jakie słodycze u ciebie do zgarnięcia
    byla bym prze szczesliwa wygraniem rózowego misia dla córeczki :D
    Pozniej może żółwik ?
    Osobiscie tez szyję zapraszam wiec do siebie mojamalaskandynawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. Palec pod budkę!
    Fantastyczne są te maskotki;D Powielę więc komentarze mych poprzedniczek i podwójnie zgłoszę się, a możeee...a któż wieee...;)

    baner znajdziesz tutaj: http://ladyvonne.blogspot.com/
    obserwuję jako LadYvonne

    wybieram kotka ;)
    sznyda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. baner znajdziesz tutaj: http://ladyvonne.blogspot.com/
    obserwuję jako LadYvonne

    wybieram misia ;)
    sznyda@o2.pl

    pozdrawiam serdecznie! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  177. Obesrwuję jako: karpwkropki24
    e mail - rybka5251@op.pl

    Piękne poduszki, bardziej podoba mi się kotek. :3
    Jako propozycję podaję brązowo kremowego kurczaka i niebiesko białego gołębia,

    OdpowiedzUsuń
  178. zgłaszam się ale nie wiem czy mogę bo nie mam tu konta, więc nie mogę zaobserwować :( wogóle jestem nie "internetowa" fejsbuka też nie posiadam :(
    ale mogę? :(
    jeśli tak to:
    fashionstyle1106@wp.pl
    chciałabym misia :)
    pozdrawiam niepewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  179. ja jak koleżanka u góry :( ani tu konta ani faceboka
    i też z pytankiem - czy mogę ? :(

    ask1106@wp.pl
    chciałabym również misia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  180. O jeju jeju, ja nie mam swojego typu - jeśli będę miała tyle szczęścia że padnie na mnie, proszę żebyś zamknęła oczy i coś wybrała :) mój Franuś się ucieszy ze wszystkiego :) a właśnie - może jakieś pluszowe zabawki tylko dla chłopaków? :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Moje gratulacje.
    Wspaniałe podusie przytulanki - obie cudowne więc spróbuję szczęścia dwa razy ;) szczególnie, że w domu dwie królewny. Dla mojej Weronisi - fanki wszystkiego co różowe - zdecydowanie kotek.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  182. A dla mojej Anusi Misio - w końcu Puchatek to jej ulubiony miś więc i podusia Misio byłaby dla niej idealna.
    Ja osobiście uwielbiam zestawienia marynistyczne - biel granat i czerwień. Co do zabawek to może jakieś morskie stworki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...