poniedziałek, 6 maja 2013

Lenka woli różowy

Witajcie po Majówce :)

Było grillowanie? Bo u mnie codziennie :)
No, prawie, bo wczoraj byłam na Komunii.
Z mojej Lenki to strasznie imprezowa dziewczyna,
spokojnie wytrzymywała do 9/10, bawiła się, biegała i
jeszcze nie chciała wracać do domu.
Nie wiem skąd ona ma tyle energii :)

W sobotę miała imieniny moja siostra i zażyczyła sobie takiego
słodkiego kotka, jakiego Wam pokazywałam w ostatnim poście.

Żeby był już całkiem taki słodki, tym razem dałam  różowy polar i
zrobiłam go całkiem jako poduszkę, bez ruchomych łapek, tylko
przyszyłam je jako aplikacje, oczy i nosek wyszyłam ręcznie.

Wyszedł taki słodziak :>






Kiedy pokazałam go Lence, mówiąc, że to dla cioci Moni,
zabrała mi go i powiedziała "Nie, Neny".
Powiedziałam jej, że ona przecież ma takiego kotka i przyniosłam jej
brązowego, a ona go odepchnęła i powiedziała, że nie, że
tego nie chce, chce różowego.
Tak więc wychodzi na to, że z kolorów Lenka lubi różowy :)

Ciocia dostała brązowego kotka i śmiała się z historyjki.
Wszyscy zadowoleni :)

Takiego samego kotka uszyłam też dla Zuzi, która
wczoraj miała Komunię. Co jeszcze dla niej zrobiłam
zobaczycie w następnym poście ;)

20 komentarzy:

  1. super słodki :) ekstra, że zrobiłaś go jako podusię :) super te koty szyjesz, szyj jeszcze! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Czekam na wypłatę i kupię materiały i do roboty ;)

      Usuń
  2. Śliczny kotek. Córeczka wie co bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny kotek :) Jezeli pozwolisz to podobnego dla mojej malej uszyje :):) Baaaardzo mi sie podoba :) Ciekawe co jeszcze zrobilas :) Czekam na relacje :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo, przecież wzór jest ogólnie dostępny :) Córci się na pewno spodoba :)

      Usuń
  4. śliczny kotek :)
    moja Emilka też lubi różowy :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kiedyś nie przepadałam za różowym, no ale zmieniłam zdanie ;) hehe

      Usuń
  5. On top of that getting a treadmill, a move climber and an elliptical all
    separately will cost you a lot more.

    My homepage ... just click the following page

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek przesliczny!!! Cudowny! Zazdrosze obdarowanym ;-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Pięknie i kolorowo tu u Ciebie.Pozwolisz,że się rozgoszczę,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny.Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i bardzo proszę rozgość się na dłużej :)

      Usuń
  8. ach jeste pzresliczny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym nie chciała się z nim rozstawać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kociak i wcale się nie dziwię, też bym chciała go zostawić dla siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...