czwartek, 31 lipca 2014

Konik i opaski

Witajcie :)

Konika zamówiła moja koleżanka dla pewnego
niedawno urodzonego maleństwa.

Miał być w kolorach: różowym, żółtym i niebieskim
i z wyszytym imieniem.
Trochę musiałam pogłówkować jak miałby on wyglądać i 
jak pogodzić te trzy kolory.

Zrobiłam więc jedną stronę żółtą, drugą różową, a
kolor niebieski pojawił się na siodle z wyszytym na nim imieniem.
Cały konik jest z minky a grzywę i ogon ma
z kolorowych tasiemek.

Bardzo podoba mi się jak wyszedł (i nie tylko mnie ;),
ale niestety zapodziałam gdzieś jego zdjęcia :(
Madzia mnie na szczęście poratowała i dzięki
niej mogę go Wam pokazać :))







Znalazłam za to zdjęcie dziecięcych opasek, które
zrobiłam już dawno temu, ale jeszcze ich nie pokazywałam.
Mam nadzieję, że doczekały się sesji zdjęciowych na
głowach jakiś małych ślicznotek ;)



Szykuję na sobotę urodziny mojej Żaby :)
Lenka już 3 lata skończy.
Ależ ten czas leci...
Prezenty już poskręcane czekają schowane,
a jutro mnie czeka pieczenie.

Pozdrawiam gorąco! :)

10 komentarzy:

  1. Przesliczny konik Ci wyszedl :)))) Suuper polaczylas te kolorki :) Opaski Sliczne :) Milego Weekendu Ci Zycze Asiu :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konik prześliczny, kolory świetne :) Opaski przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny konik,opaski też cieszą oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. konik cudny!!! sama bym się do takiego poprzytulała :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemiły konik i kolorki takie słodkie, radosne, jaskrawe, dokładnie takie jak dzieci lubią😊 a opaski cudne😃
    A przy okazji, Asiu zapraszam do mnie:) u mnie zdjęcia z przyjęcia lali przez Jagodę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy konik Asiu;) A jak pomysłowo wykonany? Maluszek będzie miał piękną pamiątkę;) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu, wielu tak fajnych pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne k0niki a opaski wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...