wtorek, 4 grudnia 2012

Zaległości

Jestem ogromnie zaszczycona, bo otrzymałam tę oto nagrodę
i to od dwóch osób - od Cath i Isza Sza.
Dziękuję Wam bardzo dziewczyny! :)
Przepraszam, że tak długo z tym zwlekałam, ale nie
miałam czasu, żeby do tego przysiąść. Wybaczcie :)

Odpowiem więc teraz na wasze pytania.

Pytania od Cath:
  1. Kot czy pies? - Piesb 
  2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem? - Nad morzem
  3. Wolisz pisać piórem czy długopisem? - Długopisem
  4. Ulubiony serial? - How I met your mum, Rodzinka.pl, Hoży doktorzy, Dr House, nie mam  ulubionego i nie mam czasu oglądać
  5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz? - Teraz biały lub kremowy, ale to się co jakiś czas zmienia :)
  6. Długi sen czy długa kąpiel? - Sen... Od ponad roku nie przespałam całej nocy... Uroki macierzyństwa :)
  7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? - Nie mam ulubionych. lubię bukiety wielokwiatowe :)
  8. Jaki jest Twój ulubiony zapach? - Hmm....... kawy :)
  9. Smak z dzieciństwa? - Placek drożdżowy mojej babci, który jedliśmy z kuzynem... na mokro :) moczyliśmy go wodą, bo tak nam smakował, głupie wiem ;P
  10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny? - Nie mogę się zdecydować czy Connery, czy Brosnan :)
  11. Łyżwy w zimie czy rolki latem? - Na łyżwach jeździłam tylko raz w życiu i było fajnie, a na rolkach lubiłam jeździć za czasów nastoletnich :)


Pytania od Isza Sza:
  1. Jaki jest tytuł Twojej ulubiona bajki z dzieciństwa? - Gumisie
  2. Którą zabawkę z "wczesnej młodości" pamiętasz najlepiej? - Konia na biegunach i domek dla lalek z windą u sąsiadki
  3. W jaki sposób odrywasz się od codziennego zgiełku? - Szyję i bloguję :)
  4. Wolisz zapisywać piękne chwile na filmie czy na fotografii?  - Na fotografii
  5. Jaki jest Twój zapach dzieciństwa? - Jest wiele zapachów, ale nie mam konkretnego
  6. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? - Moją rodzinę :)
  7. Czy jest miejsce, do którego chętnie wracasz? Jakie? - Wszędzie tam, gdzie jest miło
  8. Czy posiadasz rzecz, którą przechowujesz od wczesnego dzieciństwa? Jaką? - Mam różne rzeczy z dzieciństwa.
  9. Gdzie w domu spędzasz najwięcej czasu? - W kuchni i w pokoju, więcej opcji nie mam :)
  10. Jesteś optymistką, czy raczej pesymistką? - Przeważnie optymistką
  11. Jak brzmi Twoje życiowe motto? - Nie mam motta, po prostu staram się żyć tak, żeby niczego nie żałować i nikogo nie skrzywdzić. 

I teraz ma problem, bo nie wiem czy mam nominować 6 (jak u Isza Sza),
czy 11 osób (jak u Cath). To samo wyróżnienie, a takie rozbieżności.

Ok. Wyróżnienie Liebster Blog otrzymują ode mnie wspaniałe,
kreatywne osoby, pełne pasji, dobre duszyczki, do których bardzo
lubię zaglądać :)

Tynka
Paulina
Bea
DianaArt
Lamusik Kamusi
Ola
Femke
Foggia
Martuchnaj
Wiola
Manita

Pytania ode mnie:
1. Osobowość spokojna czy żywiołowa?
2. Film czy książka?
3. Kawa czy herbata?
4. Ulubiony zapach?
5. Morze czy góry?
6. Spotkanie z przyjaciółmi czy relaks w domu?
7. Najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
8. Co Cię najbardziej wkurza?
9. Ulubione danie?
10. Samochodem czy na piechotę?
11. Na co poświęcasz najwięcej czasu w ciągu dnia?

Proszę o przekazanie wyróżnienia dalej do kolejnych 6 czy 11 osób :)

Kolejna zaległość:
Nie pokazałam jaką małą niespodziankę przygotowałam dla Catherine
za złapanie licznika. Oto ona:


Breloczek do kluczy, filcowe serducho, które skropiłam zapachem truskawkowym
oraz słodkości. Na breloczku z jednej strony grafika kota z http://graphicsfairy.blogspot.com/,
z drugiej wyszyłam imię zwyciężczyni.





Gratuluję Ci Kasiu złapania licznika, było to ogłoszone na ostatnią chwilę i
byłam ciekawa, czy komuś się to w ogóle uda :)

I teraz ostatnia rzecz, o której chciałam w tym poście napisać.
Zapisałam się na kolejną wędrującą książkę na jakuszyć.pl
Tym razem jest to książka "Poduszki i podgłówki",
która przyszła do mnie wraz z upominkami od Isabell, której za nie 
serdecznie dziękuję :)



Na początku książki znajdują się podstawowe techniki szycia 
poduszek, a dalej instrukcje wykonania różnych pięknych poduszek.
Oto przykłady:







Ja już sobie pokserowałam to, co mi się podobało i niedługo ją prześlę do
następnej osoby. TU można się zapisać na tą książkę.
Jak którąś z nich uszyję, to na pewno Wam pokażę, ale 
najpierw i to już niedługo pochwalę się innymi dwoma poduszkami,
które uszyłam dla dzieci. Czekam tylko aż dotrą do swoich właścicieli :)

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Tego posta pisałam po trochu chyba tydzień czasu :/
Pozdrawiam i witam serdecznie nowych obserwatorów :)
Do następnego. Pa

7 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuje za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję. bardzo mi miło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) zapisałam się na tę książkę hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odpowiedzi:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie i pozwolę sobie w tym miejscu udzielić odpowiedzi.
    1. Osobowość spokojna czy żywiołowa? Raczej żywioł ale nie ekstremalny.
    2. Film czy książka? Zdecydowanie książka.
    3. Kawa czy herbata? Kawa lecz herbatę też uwielbiam.
    4. Ulubiony zapach? Jest ich wiele. Jeżeli chodzi o perfumy to DG Blue Light.
    5. Morze czy góry? Kocham góry ale wypoczywam nad morzem z uwagi na dzieci.
    6. Spotkanie z przyjaciółmi czy relaks w domu? Relaks w domu.
    7. Najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa? Hmm, kiedyś koledzy mojego kumpla wzięli mnie za chłopaka. Stwierdziliśmy, że ok i na pół dnia zostałam Adamem.
    8. Co Cię najbardziej wkurza? Głupota ludzka, brak myślenia i znieczulica.
    9. Ulubione danie? Cukinia pod każdą postacią.
    10. Samochodem czy na piechotę? Piechotką.
    11. Na co poświęcasz najwięcej czasu w ciągu dnia? Na pracę, niestety.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie. Miło nam. Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za wyróżnienie a oto odpowiedzi na pytania
    1. Żywiołowa
    2. Książka
    3. Kawa
    4. Yyyyyyyy kwiatów
    5. Góry
    6. Z przyjaciółmi
    7. Jak bawiliśmy się z kuzynostwem w chowanego wyszłam na kurnik (stary budynek) by się skryć, strop się załamał i wpadłam do kurnika na gniazdo kacze z jajami – kaczki na szczęscie nie było bo chyba z niej nie wiele by zostało :D
    8. Jak ktoś nie dotrzymuje słowa
    9. Yyy dużo lubię dań ale najbardziej chyba te co najbardziej tuczą :/
    10. Na piechotę a najlepiej na rolkach
    11. Na zajmowanie się Emilką 
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...