piątek, 25 stycznia 2013

Dzień Babci i Dziadka

Zaległy post z okazji Dnia Babci i Dziadka.
Zaległy, bo zapomniałam zrobić zdjęć :/
a i tak nie pokażę wszystkich :(

No ale od początku:
Mam dwie kochane Babcie, niestety już żadnego Dziadka...
Jeden zmarł jak miałam 13 lat, a drugi dwa lata temu, 
ale za to w wieku 96 lat.
Bla moich Babć przygotowałam babcine aniołki i
to ich zapomniałam obfocić :/
Potem jednemu zrobiłam zdjęcie, ale w kiepskim świetle,
a drugiemu zrobiłam zdjęcia komórką i nie wiem czemu
nie mogę ich wgrać na laptopa :(
I tak prawie cały tydzień zleciał, a ja nie miałam
czasu iść do babci zrobić nowych zdjęć.
Przygotowywałam  też prezent na pewne urodziny, ale
zobaczycie go dopiero w następnym poście, powiem
tylko, że wiąże się również z decoupagem ;)

Tak więc pokażę Wam dzisiaj jednego aniołka dla Babci.
Ma on żółtą sukienkę z białym fartuszkiem i siwe
włosy upięte w koczek:


Drugiego babcinego aniołka pokażę Wam przy najbliższej okazji.

A co Lenka zrobiła dla swoich Babć, Prababć i jednego Dziadka
(drugi niestety zmarł, gdy byłam w ciąży)?

Lenka odbiła swoją rączkę w masie solnej,
mama ją pomalowała, zawiązała kokardkę, a na odwrocie
 napisała "Dzień Babci i Dziadka 2013; Lenka 1,5 roczku" :)


Dla siebie też taką łapkę zrobiłam he he :D

Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie miłe komentarze! :)

13 komentarzy:

  1. Urocza aniołkowa babcia, a rączka to piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny babciowy aniołek, ale z łapka to super pomysł - po kilku latach będzie Lenka miała kolekcję swoich łapek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek śliczny:) Odbicie rączki to bardzo fajny pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Banciny aniołek jest cudny ale pomysł na prezent dla Babci i Dziadka to rewelacja , że też nigdy nie wpadłam na taki oryginalny pomysł .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka superowa babcia!?! Ten koczek i troszkę obfitsze bioderka ;) Świetna!!! A mała łapka bardzo rozczulająca :) Fajnie mieć takie pamiątki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy banerek?
    a łapka odciśnięta super pamiątka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. babciny aniołek śliczny
    a pomysł aby ofiarować babciom i dziadkom odlew rączki Lenki - cóż pamiątka bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł z łapką świetny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, babciny aniołek prezentuje się świetnie! Rączka Lenki to genialny i bardzo oryginalny pomysł. Pozdrawiam i miłego wieczoru - Marta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł na babcino-dzidziusiowe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna raczka ... super anieliczka wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty:)Słodka rączka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna anielica! Fajny ma fartuszek :) taka rączka dziecięcia to bardzo słodki i rozczulający prezent :) w ogóle warto coś takiego mieć i zachować na lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...