czwartek, 17 stycznia 2013

Kotek



Miauczy kotek:
 


- Coś ty, kotku, miał?

- Miałem ja miseczkę mleczka,

Teraz pusta już miseczka,

A jeszcze bym chciał.



Wzdycha kotek:
 

- Co ci, kotku, co?

- Śniła mi się wielka rzeka,

Wielka rzeka pełna mleka

Aż po samo dno.
 

Pisnął kotek: 
 

- Pij, koteczku, pij!

...Skulił ogon, zmrużył ślipie,

Śpi - i we śnie mleczko chlipie,

Bo znów mu się śni.



Był to wiersz Juliana Tuwima.

W roli głównej wystąpił kotek, a raczej
kotka Lenki - Lusia :)



l


Lusia Was serdecznie pozdrawia i dziękuje za uwagę :)

A ja dziękuję Wam również za te wszystkie przemiłe komentarze, które
od Was otrzymałam w tym miesiącu i za cenne rady o
decoupagu :) Zamówiłam kilka przedmiotów do zdobienia,
więc pewnie niedługo się pochwalę jak mi idzie w 
tej nowej dla mnie dziedzinie :)

Pozdrawiam gorąco! :)
 

20 komentarzy:

  1. fajnie, że o bajeczce przypomniałaś ;)
    kiciuś fajniutki!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj moja Emila by za nim szalała bo ona kociora :D śliczny jest

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie wracam do czasów dzieciństwa moich dzieci.
    Dziękuję Tobie i Lusi, która jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kotek ( przypomina mi trochę mojego kota Edka) i do tego ta bajeczka:). Pozdrawiam i zapraszam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotka przesłodka:) Pięknie zilustrowała wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubiony wierszyk mojej córci:) Ale kotka takiego ślicznego nie posiada, bo mama nie umie szyć takich pluszaczków:(

    Zyczę Ci powodzenia w decu i czekam na kolejne efekty Twych decu-pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jakie zmiany! Pięknie! A kotka Lusia przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna koteczka :) I do tego jaka utalentowana :) Suuper wyglada :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za słodka kicia :))) cudeńko :) pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Moje koty na prawdę ciamkają przez sen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, odnośnie wymiaru kanwy do wzoru - jeśli możesz poczekać odpowiem w niedzielę, jeśli Ci się spieszy postaram się na maila???
    Dziękuję za ciepłe słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje prace - a kotek jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  13. ale on fajniutki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  16. Luśka Luśka... ach Luśka... piękna jesteś!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...