czwartek, 17 stycznia 2013

Kotek



Miauczy kotek:
 


- Coś ty, kotku, miał?

- Miałem ja miseczkę mleczka,

Teraz pusta już miseczka,

A jeszcze bym chciał.



Wzdycha kotek:
 

- Co ci, kotku, co?

- Śniła mi się wielka rzeka,

Wielka rzeka pełna mleka

Aż po samo dno.
 

Pisnął kotek: 
 

- Pij, koteczku, pij!

...Skulił ogon, zmrużył ślipie,

Śpi - i we śnie mleczko chlipie,

Bo znów mu się śni.



Był to wiersz Juliana Tuwima.

W roli głównej wystąpił kotek, a raczej
kotka Lenki - Lusia :)



l


Lusia Was serdecznie pozdrawia i dziękuje za uwagę :)

A ja dziękuję Wam również za te wszystkie przemiłe komentarze, które
od Was otrzymałam w tym miesiącu i za cenne rady o
decoupagu :) Zamówiłam kilka przedmiotów do zdobienia,
więc pewnie niedługo się pochwalę jak mi idzie w 
tej nowej dla mnie dziedzinie :)

Pozdrawiam gorąco! :)
 

18 komentarzy:

  1. fajnie, że o bajeczce przypomniałaś ;)
    kiciuś fajniutki!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj moja Emila by za nim szalała bo ona kociora :D śliczny jest

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie wracam do czasów dzieciństwa moich dzieci.
    Dziękuję Tobie i Lusi, która jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kotek ( przypomina mi trochę mojego kota Edka) i do tego ta bajeczka:). Pozdrawiam i zapraszam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotka przesłodka:) Pięknie zilustrowała wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubiony wierszyk mojej córci:) Ale kotka takiego ślicznego nie posiada, bo mama nie umie szyć takich pluszaczków:(

    Zyczę Ci powodzenia w decu i czekam na kolejne efekty Twych decu-pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jakie zmiany! Pięknie! A kotka Lusia przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna koteczka :) I do tego jaka utalentowana :) Suuper wyglada :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za słodka kicia :))) cudeńko :) pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Moje koty na prawdę ciamkają przez sen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, odnośnie wymiaru kanwy do wzoru - jeśli możesz poczekać odpowiem w niedzielę, jeśli Ci się spieszy postaram się na maila???
    Dziękuję za ciepłe słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje prace - a kotek jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  13. ale on fajniutki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Luśka Luśka... ach Luśka... piękna jesteś!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...