poniedziałek, 28 stycznia 2013

Na 18-tkę :)

Już po urodzinach, więc mogę pokazać,
co tym razem spod moich rączek powstało :)

W tą sobotę wyprawiała swoją 18-tkę córka
mojej kuzynki - Asia.

Z tej okazji przygotowałam dla niej taki 
oto zestaw:


Anielica jest z tych większych, ma ok. 60 cm wysokości.
Sukienkę uszyłam jej ze swojej starej spódnicy :)



Jak zapowiadałam ostatnio, powstało kolejne moje
decoupagowe dzieło - pudełko w kwiaty i motyle:




Na początku miało być to inne pudełko, mniejsze i bez przegródki
w środku, z motywem ptaszka, ale tyle dokonałam w nim modyfikacji, że
wyszło całkowicie inne niż na początku planowałam i stwierdziłam, że
nie pasuje dla młodej dziewczyny na 18-tkę. Pokażę je Wam innym 
razem, bo muszę je jeszcze polakierować, ale niestety skończył mi się 
lakier. Farb też jeszcze nie kupiłam, czekam z tym na wypłatę...

Do skrzyneczki, która może być na biżuterię, dodałam jeszcze 
drzewko na kolczyki:


Na brzegach dałam trochę brokatu:


I jak mi wyszedł prezent? :))

Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem :)
Wiecie, że tez mam odbitą swoją rękę? Tylko już taką dorosłą :)
Zrobiliśmy takie na studiach z masy papierowej :)
Poszukam, to zrobię zdjęcie i Wam pokażę.

A na zakończenie mojego posta, porcja muzyki :)
Dacie wiarę, że tę piosenkę moja Lenka każe mi śpiewać na dobranoc? :)

Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)


Miłego słuchania :)


15 komentarzy:

  1. Drzewko na kolczyki bardzo mi się podoba :)
    I lubię tę piosenkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielica zachwycająca :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałaś! Bardzo fajne to drzewko, nie widziałam takich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym taki prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! A zwłaszcza to drzewko na kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne, na pewno podobało się solenizantce, ale drzewo na kolczyki skradło moje serce - cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty:) Urzekło mnie pudełko:) Solenizantka na pewno zadowolona:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oh chciałabym przeżyc raz jeszcze 18-nastke i dostać taki prezent:) Cudne wszystko, Anielicka wprost anielska, zazdroszcze talentu do szycia tild:) Skrzyneczka i wieszaczek - cudowne, w moich kolorkach, uwielbiam biel:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielica piękna, sukieneczka fantastyczny pomysł z wykorzystaniem starej spudnicy, pudełeczko bardzo ładne, letnio wiosenne, i drzewko na kolczyki również wyszło bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba taki prezent :) anielica jest świetna, mnie się właśnie podobają takie wysokie ze smukłymi nóżkami, a Twoja ma ekstra smukłe te nóżęta :) jak Ty zrobiłaś coś tak cienkiego? :) szkatułka jest bardzo wiosenna - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent super - drzewko na biżuterie najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty:)Piękne i niebanalne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty, pudełko wyjątkowo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne upominki ;) jubilatka na pewno zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...