środa, 9 stycznia 2013

Po setce z bałwankiem ;)

Jak już jakiś czas temu wspominałam, liczba obserwatorów
mojego bloga przekroczyła 100 i obecnie wynosi 130 osób! :D
Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu i zapowiadałam, że
będę chciała to jakoś uczcić.

Najchętniej każdemu bym coś sprezentowała, ale jest to niewykonalne,
więc obdaruję jedną osobę z moich 130 obserwatorów :)

Dostanie ona tego oto misiaczka oraz przydasie! :D


Kto będzie tą osobą?
Będzie to ktoś, kto udzieli prawidłowej odpowiedzi na moje pytanie :)

Moja Lenka, która za miesiąc skończy 1,5 roczku była
dzisiaj na swoim pierwszym balu przebierańców w przedszkolu,
w którym pracuje moje kuzynka :)

Z kogo była przebrana Lenka?

Na odpowiedzi czekam do piątku do godz. 24.00!

***

A teraz z innej beczki :) 

W Klubie Twórczych Mam wyzwaniem na styczeń jest "Bałwanek",


więc zgłaszam swojego bałwanka :)


A jak już jesteśmy przy bałwankach, to pokażę Wam inne (kupne)
jakie mam w domu:




A tutaj misiu :)


Miałam plany zrobić ozdoby bożonarodzeniowe, ale się
nie powiodły, brak czasu, wiec nie miałam Wam co
pokazać przed Świętami, ale pokażę Wam za to
aniołka z masy solnej, którego zrobiłam kilka lat temu:

  
Więcej z tej masy już nic nigdy nie ulepiłam, ale oglądając
Wasze aniołki nabrałam na nie ochoty. Może uda mi się
je zrobić na następne Święta? Zobaczymy :)

A i pokażę Wam jeszcze pewnego misia, którego 
wyrzeźbiłam kiedyś w kamieniu na warsztatach
bożonarodzeniowych w moim Ośrodku Kultury :)
To jest miś polarny :D


Taki misz-maszowy post mi trochę wyszedł :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i czekam
na Wasze odpowiedzi :)
Asia.



22 komentarze:

  1. może za biedronke ? :D

    a ten bałwanek pierwszy jest taki sympatyczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lenka-aniołek :)

    bałwanki słodziaki...

    a Twój solniaczek śliczny, życzę żebyś w przyszłym roku ZROBIŁA mnóstwo tych słonych słodziaków ;p

    Pozdrawiam
    i gratuluję stale powiększającej się listy osób, które do Ciebie zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kuzynka o ile mi wiadomo chyba przebrała się za Królewnę Śnieżkę, to Lenka może za krasnoludka? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na pszczółkę lub biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. może Lenka była małym bałwankiem??

    te Twoje bałwanki czarują:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jakoś po głowie chodzi mi pszczoła :D
    Świetne te bałwanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmm..tak myślę i myślę kim Lenka mogła być?!
    może Aniołkiem? takiego, jak mama jej uszyła?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa:)Strzelam, że Anołek, przecież Lenka wygląda jak Aniołek:)

    Cudne bałwanki:) I ten niedzwiadek, jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedzwiadka skrobałam dłutkiem, ale musi to być taki specjalny kamień, chyba maślany o ile pamiętam

      Usuń
  9. I bez przebrania Lenka wygląda jak Aniołek :) Ale mogła też być przepiękną Małą Księżniczką :) Pasuje do obu tych postaci :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle ,ze za Aniolka :)
    Twoj z masy solnej wyszedl ci sliczny :) No i balwanek sliczny rowniez :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. królewna, księżniczka?
    ale powalił mnie ten misiu z kamienia- niesamowity :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lenka jako wróżka,lub śnieżynka

    OdpowiedzUsuń
  13. A może za Królewnę Śnieżkę? Ale Misio... Misio jest po prostu powalający. Ileż to różnych talentów drzemie w ludziach Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah trudne zadanie, ale próba nr dwa - Myszka Miki:) no bo korzystam z podpowiedzi:) więc może drugi los ma szansę? Zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za udział w wyzwaniu w KTM i zapraszam do pobrania nagrody na KTM:)Pozdrawiam i zapraszam ponownie do udziału w kolejnych wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...