sobota, 30 marca 2013

Wesołego Alleluja!



Moi Drodzy!

Pragnę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy! :)

Na Wielkanoc od króliczka,
niech wam wpadnie do koszyczka
niezła kasa i kiełbasa,
radość życia, coś do picia
i na miłość chęci tyle,
byście mieli wszystko w tyle! :)



Mam nadzieję, że już wszystko macie przygotowane, bo ja 
jeszcze kończę... Także wpadłam tylko na chwilę złożyć wam życzenia i
dalej do roboty ;)


Przesyłam buziaki  :*

Asia.

A na koniec fajne zdjęcie ;D

www.demotywery.pl

Do zobaczenia po Świętach :)

9 komentarzy:

  1. Zdrowych i szczęśliwych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Asiu! Tobie również życzę Zdrowych Radosnych i Spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja w pracy.....do jutra rana, ale potem do mamusi na sniadanko, tak więc ja nic nie przygotowywalam....no szyneczkę tylko upiekłam:) Smacznego jajeczka Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych Swiat :) Smacznego jajka :) Mokrusienkiego Dingusa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...