sobota, 30 marca 2013

Wesołego Alleluja!



Moi Drodzy!

Pragnę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy! :)

Na Wielkanoc od króliczka,
niech wam wpadnie do koszyczka
niezła kasa i kiełbasa,
radość życia, coś do picia
i na miłość chęci tyle,
byście mieli wszystko w tyle! :)



Mam nadzieję, że już wszystko macie przygotowane, bo ja 
jeszcze kończę... Także wpadłam tylko na chwilę złożyć wam życzenia i
dalej do roboty ;)


Przesyłam buziaki  :*

Asia.

A na koniec fajne zdjęcie ;D

www.demotywery.pl

Do zobaczenia po Świętach :)

13 komentarzy:

  1. Zdrowych, wesołych i prawdziwie rodzinnych Świat ;-)) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i szczęśliwych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Asiu! Tobie również życzę Zdrowych Radosnych i Spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w pracy.....do jutra rana, ale potem do mamusi na sniadanko, tak więc ja nic nie przygotowywalam....no szyneczkę tylko upiekłam:) Smacznego jajeczka Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolych Swiat :) Smacznego jajka :) Mokrusienkiego Dingusa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez śnieżyce zasuwając się przebija siny zając
    Za nim jajo dzielnie pędzi choć zimówki ktoś mu zwędził,
    Pewnie wina to baranka bo od rana jest na sankach!
    Gdzieś widziano Mikołaja to są WIELKANOCNE JAJA
    Wesołych świąt życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...