wtorek, 5 marca 2013

Filcowa broszka lub spineczka - KURS

Witam wszystkich :)

Pomyślałam sobie, że przygotuję dla Was taki kursik
na filcową broszkę lub spinkę do włosów.
Może się komuś przyda, a może nawet
będę co jakiś czas zamieszczać takie kursiki
lub tutoriale jeśli byście chcieli :)

No to zaczynam.
Pokażę Wam dwa warianty takiego filcowego kwiatka -
z perełką i bez.



Wariant I:

Wycinamy z arkusza filcu 5 kółek.
Moje mają średnicę 5 cm.

Jedno kółko posłuży nam jako podstawa,
resztę składamy na pół i układamy jedno na drugim tak jak na zdjęciach:





Ostatnie kółeczko musi w połowie leżeć na poprzednim i w połowie
pod pierwszym:


Tak to wygląda po ułożeniu:


Następnie przyszywamy wszystko do kółeczka będącego podstawą:


Na wierzchu przyczepiamy perełkę lub ozdobny guzik :)




Wariant 2:

Wycinamy 6 kółeczek:


Jedno znowu posłuży nam jako podstawa,
pozostałe składamy tym razem dwa razy, czyli
na pół i jeszcze raz na pół:


Układamy na podstawie jeden obok drugiego i przyszywamy:





Ostatnie złożone kółeczko przyszywamy pośrodku:



 Na koniec przyczepiamy z tyłu zapięcie broszki lub spineczki.
Ja używam kleju na gorąco, ale można tez przyszyć jeśli zapięcie ma
do tego takie dwie dziurki :)



Kółeczka można też wyciąć z falowanymi brzegami, do kwiatka dodać
listki, można też go przyczepić do opaski dziecka :)

Tu zdjęcie z zeszłego roku :)


Mam nadzieję, że komuś się ten kursik przyda :)

Pozdrawiam!

Asia.

14 komentarzy:

  1. Oba kwiaty prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatuszki:) I super kursik:) jutro spróbuję takie zrobić:) Tylko mam pytanie: jakiej grubości filcu użyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to proste i efektowne zarazem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego kursy szukałam w necie-Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper kursik :) A ja szukalam ozdobki na pewny prezent :) Musze sprobowac :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. siła tkwi w prostych rozwiązaniach :)
    śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kursik świetny. Pewnie, że się przyda. Oczywiście wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, na pewno skorzystam - spineczka prezentuje się pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kursiki!!! Drugi sposób znałam, pierwszego nie, a wydaje mi się łatwiejszy i szybszy - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny kursik:) Dzięki:) Cudnie Wam w tych kwiatkach dziewczyny:) Pozdróweczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...