niedziela, 24 lutego 2013

Czerwony Kapturek

Macie tak czasami, że kiedy wpadniecie na
jakiś pomysł, w głowie pojawia się pewna wizja, to
musicie, po prostu MUSICIE ją zrealizować?

Ja tak miałam tym razem.
Kiedy Wiola ogłosiła kolejny temat swojej zabawy i w
głowie pojawiła mi się anielinka,  to po prostu
musiałam ją uszyć. Choć mam dużo innych 
rzeczy do roboty jak skończenie przeróbek, to jej wizja 
przez ostatnich kilka dni mnie nie opuszczała, wręcz męczyła.
Musiałam ją uszyć, bałam się, że nie zdążę, chociaż nawet jakby było
po terminie, to i tak bym ja pewnie uszyła, no ale udało się :)

Oto ona,
oto Czerwony Kapturek :)








Nie mogłam przejść obojętnie obok takiego tematu jak
Czerwony Kapturek, przecież niedawno moja Lenka była
Czerwonym Kapturkiem na balu przebierańców :))

Anielinka ma ok. 50 cm. 
Jest dostępna TU w srebrnej Agrafce, na Allegro jeszcze mi
się nie udało jej wystawić, bo coś jest nie tak ze stroną.

EDIT: Już jest dostępna na allegro tu:
http://allegro.pl/aniol-tilda-czerwony-kapturek-i3060415505.html

Mojego Czerwonego Kapturka zgłaszam na wyzwanie 
bajkowe u Wioli:

I jak wam się podoba? :)

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Pięknie wystrojona panienka;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny Czerwony Kapturek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Cudna jest!!! Dużo uroku dodają jej podkolanówki z czerwoną...podwiązką? czy jak ją tam nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej pytanie :) Ona jest po prostu Cuudna :) Baardzo ladnie Ci wyszla ona i suuper ,ze ja uszylas :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony Kapturek jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny ten kapturek, teraz na wilka czekam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna ta lala : Czerwony Kapturek genialny :) gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. wow cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! A w temacie kapturków wiem co mówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny czerwony kapturek :)
    Pamiętam jak w przedszkolu na bal karnawałowy przebrana byłam właśnie za czerwonego kapturka :D
    mmm dzieciństwo.. :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony kapturek jak żywy:)Super dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam doklanie tak samo:)) piknie wyszla:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna z tyli podkolanówkami! Wspania!!
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przegapiłam Czerwonego Kapturka.... Śliczny jest! Zazdroszczę Ci strasznie tych umiejętności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego można się nauczyć :) Jeszcze rok temu nigdy nie szyłam na maszynie :) Wszystko przed Tobą ;)

      Usuń
  16. Śliczny ten twój czerwony kapturek.Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...