piątek, 19 października 2012

Wymianka "Babie lato"

   Wzięłam udział w kolejnej wymiance zorganizowanej przez 
Dianę i dzisiaj mogę się Wam nią pochwalić :)

Temat wymianki to "Babie lato" i zupełna dowolność w
interpretacji tematu.

Moją wymiankową parą była Ela z bloga
Oto co dostałam od Eli :)


Karczochowa kula z obrazkiem:

(na obrazku jest baba leżąca na polu, odpoczywa po pracy :)

Piękna szydełkowa serwetka :)


Koralikowy łańcuszek:


ale wolę go jako bransoletkę :)


Z przydasi Ela zaskoczyła mnie drutami. Może pora sobie co nieco 
przypomnieć? :) Ostatni raz robiłam na drutach w podstawówce.

A oto co ja przygotowałam dla Eli
(nie wiem dlaczego zdjęcia takie ciemne wyszły :/)


Dwie broszki:




I dwie bransoletki:




Dziękuję dziewczynom za wspaniałą wymiankę :)

7 komentarzy:

  1. Hi hi hi!!! Ta baba leżąca na polu to...słynny obraz J.Chełmońskiego pt. Babie lato...
    Fajne prezenty wymiankowe! Pozdrawiam, Maryla z Pomorza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że to jakiś obraz związany z tym tematem :) Dziękuję za informację, trzeba się trochę doedukować z malarstwa :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. fajna wymianka, macie dziewczyny szczęście!
    ale, ale Twoja podłoga przykuła ma uwagę- cóż to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam na mojego bloga z wymiankami.
    Zajrzyj koniecznie!
    www.wymiankowatakadziwna.blogspot.com

    Jeśli nie akceptujesz spamu - usun ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do wzięcia udziału w wymiance którą organizuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...