wtorek, 2 października 2012

Biszkopt kukurydziany bezglutenowy i wyróżnienie

Tak wygląda biszkopt kukurydziany, który ostatnio upiekłam:


  

Upiekłam go w tortownicy o średnicy 24 cm. Można go potem przekroić na 
2 części lub 3 cieniutkie jakby ktoś się uparł :)

Składniki:
- 6 jajek (oddzielić białka od żółtek),
- 20 dag mąki kukurydzianej,
- 15 dag cukru (ja dałam brązowego),
- sok z 1/2 cytryny.

Wykonanie:
 Żółtka utrzeć z cukrem. Dodać sok z cytryny, następnie mąkę i 
wymieszać. Białka ubić na sztywną pianę, wymieszać z ciastem.
Piec w 180 st.C do "suchego patyczka".


Oto moja propozycja podania:


Biszkopt przekroiłam na pół, nasączyłam wodą z sokiem z cytryny,
  posmarowałam dżemem malinowym i bitą śmietaną. Całość również posmarowałam 
ubitą śmietaną z cukrem i cukrem waniliowym, z żelatyną. Jako dekorację 
ułożyłam maliny :)

Smacznego :)





Chciałabym się jeszcze pochwalić, że otrzymałam wyróżnienie


Dziękuję Aniu ;*

Zgodnie z zasadami, owe wyróżnienie można przekazać 5, 10 lub 15
osobom z lubianych przez siebie blogów.
 
Przekazuję więc je:
 
Są to blogi, do których lubię zaglądać, od których czuję dużo
pozytywnej energii i na których znajduje się dużo pięknych rzeczy :)
 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i
 witam nowe obserwatorki :)

6 komentarzy:

  1. pysznie wygląda Twój biszkopt :)
    gratuluję wyróżnienia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowity pomysł, ślinka cieknie na sam widok, szkoda, że owoce się już kończą.
    dziękuję za wyróżnienie kochana:****

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyróznienia a biszkopcik tak apetycznie wyglada mmmm pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. pycha, i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym była typem "piekącym", to pewnie skusiłabym się na zrobienie takiego biszkopta, bo wygląda smakowicie, zwłaszcza w zestawieniu z malinkami :) Gratuluję wyróżnienia - należy się całkowicie :))
    I bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie dla mnie, jest mi niezmiernie miło :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...