poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wymianka w Marynarskim Stylu

Witajcie Kochani! :)
Wczoraj wróciłam z nad morza, ale o tym będzie w następnym
poście Teraz muszę nadrobić zaległości, a mianowicie 
pochwalić się wymianką, w której wzięłam udział - 
Wymianką w Marynarskim Stylu w DianaArt.

Moją wymiankową parą była sama organizatorka Diana.
Oto cudeńka, które od niej otrzymałam :)


A teraz bardziej szczegółowo:
Kartka z pozdrowieniami i notesik, którego akurat potrzebowałam.


Komplet biżuterii i opaska dla Lenki :)


Piękne magnesy na lodówkę.


A oto, co ja przygotowałam dla Diany:


Torba na zakupy z wymyślonym przeze mnie rysunkiem.


Dwie bransoletki i komplet - opaska dla córeczki Diany i 
spinka dla niej (zdjęcie skadrowane, bo zapomniałam zrobić :)


Z wymianki jestem bardzo zadowolona i na pewno wezmę jeszcze w 
jakiejś udział. Lubię robić prezenty, a i miło jest coś dostać, zwłaszcza, że 
wszystko jest niespodzianką :)

A jak Wam się podoba ta torba na zakupy? Mam zamiar uszyć 
jeszcze kilka i zrobić na nich różne malunki.

4 komentarze:

  1. super ta torba:)

    http://mysie-pysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wakacje nad morzem!!! Na pewno było świetnie, nawet, gdy zawodziła pogoda.:)
    Weasel- jesteś cudowna z wiadomościami, które wyszperałaś. Dziękuję za stronkę. Chyba pomęczę się i będę dalej zgłębiać tajemnicę łyżki.
    Piękne tworzysz cudeńka- będę do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!!! Nic więcej nie trzeba dodawać!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...