wtorek, 3 czerwca 2014

Lalka Jola

 Nie pokazałam Wam jeszcze jednej mojej lali.
Lenka dała jej na imię Jola. To ona nazywa wszystkie moje lalki :)


Jola ma brązowe warkocze i niebieską sukienkę w groszki.


Ma ok. 50 cm wysokości.



Obie Jole już mają swoje właścicielki, ale jeśli
ktoś chciałby taką mieć można zamówić :)
Jeśli miałaby być w innych kolorach, to nie ma problemu.
Zamówienia można składać mailowo:
lasica.handmade@gmail.com

A kto się jeszcze nie zapisał na moje Candy, to
serdecznie zapraszam TU. Do wygrania lalka Julia :)

4 komentarze:

  1. Przesliczne sa te Twoje lale :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie Asiu :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te twoje laluszki naprawde takie sympatyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te twoje lalki :) Ja bym nie potrafiła takich stworzyć :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! A fucha nadawania imion- bardzo przypadłaby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...