niedziela, 4 listopada 2012

CANDY! :)

Witajcie :)

W związku z tym, że zbliżają się moje urodziny,
postanowiłam ogłosić swoje pierwsze Candy :)

Nagrodą będzie prezentowany już kiedyś piesek:


Zasady:
- komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie;
- podlinkowany banerek na swoim pasu bocznym;
- osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie
swojego adresu email;
- miło mi będzie, jeśli dołączycie do obserwujących,
ale to nie jest obowiązkowe;
- miło mi będzie jeśli polubicie mój profil na facebooku <KLIK>,
ale to również nie jest obowiązkowe.

Zapisy trwają do dnia moich urodzin, czyli do 8 grudnia.

Serdecznie zapraszam :)

45 komentarzy:

  1. Piesek uroczy więc chętnie się ustawię w kolejce. Baner już zdobi mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi piesek od Diany poszukuje towarzysza, więc ustawiam się w kolejce! :)
    śliczny jest, a ja psiaki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, zawsze chciałam mieć pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam bo piesek jest niesamowicie uroczy, obserwatorką jestem od dawna, a na FB też już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja stae do kolejeczki polubiony profilek ... warunki spełnione hehe a psinka jak zwykle cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią się zapisuję;)
    Dodałam baner i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję sie Śliczny Piesek Polubiłam strone na FB i udostęniłam link konkursowy
    atena202Poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. podałam błędny @ Poprawny to atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, na pewno spodobałby się mojej córuni:)Zatem chętnie dołączę do listy:)I oczywiście zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piesek jest uroczy i z chęcią się po niego ustawię w kolejce.
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesek jest cudny. Byłby wspaniałym prezentem dla mojej siostrzenicy jako pluszak do spania :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śłicznosći :) Spróbuję swojego szczęścia bo kiedyś na pewno się uda :)
    brisbis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny i taki słodziutki:) Zapisuję się oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również stoją w kolejce :) dzięki za taką możliwość mimo, że nie mam bloga..jeszcze ;)

    Pozdrawiam,
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny pieseczek:) ah - moja córcia ma 7.12 urodzinki, fajnie by było wygrac tego slicznego pluszaczka i dac jej na prezent :) moze mi sie poszczęści:)

    Tymczasem pozdrawiam serdecznie i ide banerowac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za zaproszenie :)))
    z chęcią wezmę udział na takie cukierasy ja łasa jestem )))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jaki on jest słodki! Chętnie bym go widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze my!!! mój synalec już zaciera łapki, żeby przechwycić psiaka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny piesek, chętnie go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. witam:) ale słodki cukiereczek:) psiak obłędny z chęcią się nim zaopiekuję:) Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo chętnie przygarnę, a w zasadzie moja córka przygarnie cudnego pieska.
    Banerek jest juz u mnie, FB też polubione. Zapraszam do Julki świata

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj:)
    Ja również staję w kolejce po cudnego Pieska:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. my też, my też :)
    ustawiamy się w kolejce :)
    ilonkak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję sie i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No piękny i słodki ten piesek :)
    Zgłaszam się!

    Zapraszam też do siebie po candy decustyle.blogsppt.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocza piesek! Ja zakochałam się :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Asiu, spróbuję szczęścia, bo wiem, że taki piesek bardzo by ucieszył mojego synka.
    Ostatnio zamówiłam mu kotka i codziennie śpi obok jego poduszki :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się i ja :) fajowy piesek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny piesek, tak więc zgłaszam się :)
    Banerek już wisi na moim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. też się zgłaszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jako mama trojki szkrabow mnie tu zabraknac nie moze :) cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce :)

    Banerek jest tutaj:
    http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki śliczny ten piesek, miałabym dla synka świąteczny prezencik, śliczny :-) Zapisuję się na candy i zapraszam również na moje :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja dołączę do kolejki z wielką chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. piesek jest cudny!idealnie by pasował do mojego mieszkania :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Piesek jest piękny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obok takiego psiaka nie można przejść obojętnie! dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jaki słodziak! więc i ja się zgłaszam!
    zostawiam adres: senninha@vp.pl
    i z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...