wtorek, 29 maja 2012

Panie Stworkowe i Tweety

Pamiętacie Stworka, którego zrobiłam dla mojego chrześniaka na Komunię? Bardzo się spodobał i kuzynka zamówiła u mnie takie dwa w wersji żeńskiej.

Oto one Panie Stworkowe:



Mają niecałe 20 cm i są wykonane z filcu. Na wstążkach mają karabińczyki z kółkiem na klucze.

Czerwona ma oczy z białych guzików z niebieskimi cekinami, wyszywane fioletowe rzęsy (na zdjęciu niezbyt je widać), szyfonową miniówkę, niebieską wstążkę ala apaszkę i guzikowe serce Hello Kitty.


Różowa ma oczy z fioletowych guzików, kokardkę z filcową różyczką na głowie i szyfonową spódniczkę.


Gdyby ktoś chciał mieć takiego Stworka w wybranym przez siebie kolorze i charakterze, może napisać do mnie maila: weasels.world08@gmail.com

A tu moja zawieszka do kluczy Tweety, którą zrobiłam już jakiś czas temu :)








2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...